annaogmichael Skrevet November 20, 2007 Rapporter Skrevet November 20, 2007 http://sydsvenskan.se/malmo/article281138.ece Var der andre der hørte braget. Har ellers stået og beundret den bil de sidste par dage jeg har afleveret knægten i dagis. Og i går var den rigtig shinet op. Så ud som om han havde renset fælgerne med tandbørste. fuck hvor må det være surt.
birkster1977 Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 Jeg hørte det også helt over i Almvik, det var godt nok noget af et brag! KABOOOOOM!! , lidt efter kom der en brandbil og ambulance, jeg troede egentlig at der var nogen som igen var ved at splitte lindängen centrum ad, for der sker fanme mange mærkelige ting derover om natten.. Lad os håbe det var en fejl på bilen som forsagede det og ikke nogen som kedede sig og skulle have lidt action... Jeg ved i Holma hvor der blev sat ild på bilerne, dækkede forsikringen nix og nul. jeg syntes det er en meget kedelig tendens der har udviklet sig i malmö, nu ved vi endnu ikke hvad der har forsaget explosionen, men det skal blive intressant at læse opfølgningen.
Guma Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 Det var 150 meter fra mit hus. Det var mit livs størreste chok, trods at jeg har set krig i mit hjemland.
Kasper Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 Sikkert en der skyldte penge eller havde forkerte venner. De plejer ikke brænde af sig selv ;)
CoolAIR Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 De virker som om alt springer i luften herovre i øjeblikket...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu