Basse Skrevet November 20, 2007 Rapporter Skrevet November 20, 2007 Min skærm står til udskiftelse - og nu kommer det store problem - hvad skal jeg gå efter på den nye. Jeg ved det skal være en TFT skærm, og den skal være widescreen. Hvor vigtigt er det om der er DVI eller D-sub tilslutning på skærmen ? mit graffikkort har begge udgange, så det er intet problem. Men vælger jeg en med DVI, så er det en 19" widescreen - kan jeg nøjes med d-sub kan jeg få en 20" for mit budget. Lige pt. bruger jeg D-sub tilslutning til min nuværende skærm -men den har det ikke så godt efter en strømafbrydelse. Computeren skal bootes 6-10 gange, før der kommer billede på skærmen - og nogle gange slukker den når den skal loade windows ind. Går udfra der er brændt et eller andet af i skærmen. Har tjekket med 2 computerer - og den laver samme fejl på begge computere. Den anden computer jeg tjekker med VED jeg at fungerer 100%, så det er ikke MB,ram,gfxkort osv. der er røget ved strømafbrydelsen.
Scion Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 jeg vil helt klart mene at man skal køre DVI, det er mere klart, og du er uafhængig af skærmens evne til at konvertere det analoge signal fra en D-Sub.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu