MissCath Skrevet November 21, 2007 Rapporter Skrevet November 21, 2007 Hej alle, I skal være velkomne til 'Julestue' her hos os i Villa Haga i Brödåkra den 23., 24. og 25 november mellem klokken 12 og 18. Der vil være fyldt med gode ideer, julegaver og julestads. Vi byder på et glas glögg og æbleskiver, så kig ud og få en dejlig start på julemåneden.
Ditte Besvaret November 21, 2007 Rapporter Besvaret November 21, 2007 Hej Det lyder hyggeligt. Kan I ikke skrive en adresse, da linket til eniro ikke virker optimalt? Tak. Hilsen Ditte
MissCath Besvaret November 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 21, 2007 Selvfølgelig kan jeg det. Problemet er bare, at du med garanti ikke finder det af den grund... Men adressen er: Villa Haga, Brödåkra 240 33 Löberöd Kørselsvejledning (hvis du kommer fra Malmø/København): Kør mod Göteborg/Kalmar (du drejer over på ny motorvej mod Lund/Kalmar undervejs (det er vist afkørsel 18)). Tag derefter afkørsel 25. For enden afkørslen drejer man til venstre mod Löberöd. Kør 2,4 km og drej til højre mod Holmby. Efter cirka 500 meter deler vejen; kør lige frem ad grusvejen. Efter omkring 1,5-2 km kommer der et lille kryds, hvor der er et skilt, der peger til venstre, der står Brödåkra på det. Stop før skiltet. Det hvide hus med det røde tag inde til venstre er Villa Haga. Vi sætter også skilte op i nærheden, så risikoen for at ligge og vælte forvirret rundt i Brödåkra og omegn er minimal... :th2:
MissCath Besvaret November 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 21, 2007 Hej Det lyder hyggeligt. Kan I ikke skrive en adresse, da linket til eniro ikke virker optimalt? Tak. Hilsen Ditte Jeg har opdateret linket i min signatur - kortet burde være bedre nu :th2:
MissCath Besvaret November 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 23, 2007 Så er æbleskiverne klar :th2:
MissCath Besvaret November 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 25, 2007 Så er det sidste chance i dag for at gøre nogle gode juleindkøb, sludre lidt med nogle søde mennesker og opleve en dansk julestue i Sverige... Kig forbi; vi byder som sagt på glögg og æbleskiver.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu