Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi har to børn og bor her i Mlamø og har boet her uden problemer siden 2006 ny har vi idag modtaget et brev fra fraflytningskommunen i Dk om vi igen skal udfylde papirerne for fortsat at få børnepenge og samtidig skal vi sende fornyet dokumentation vedrørende arbejdsforhold i DK. Er der nogen der ved om dette kan være rigtigt at man skal hele møllen igennem igen med forsikringskassen osv???

Besvaret
Vi har to børn og bor her i Mlamø og har boet her uden problemer siden 2006 ny har vi idag modtaget et brev fra fraflytningskommunen i Dk om vi igen skal udfylde papirerne for fortsat at få børnepenge og samtidig skal vi sende fornyet dokumentation vedrørende arbejdsforhold i DK. Er der nogen der ved om dette kan være rigtigt at man skal hele møllen igennem igen med forsikringskassen osv???
jep, en gang om året :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
×
×
  • Tilføj...