rasmusrene Skrevet November 21, 2007 Rapporter Skrevet November 21, 2007 Vi har to børn og bor her i Mlamø og har boet her uden problemer siden 2006 ny har vi idag modtaget et brev fra fraflytningskommunen i Dk om vi igen skal udfylde papirerne for fortsat at få børnepenge og samtidig skal vi sende fornyet dokumentation vedrørende arbejdsforhold i DK. Er der nogen der ved om dette kan være rigtigt at man skal hele møllen igennem igen med forsikringskassen osv???
Miriam Besvaret November 21, 2007 Rapporter Besvaret November 21, 2007 Vi har to børn og bor her i Mlamø og har boet her uden problemer siden 2006 ny har vi idag modtaget et brev fra fraflytningskommunen i Dk om vi igen skal udfylde papirerne for fortsat at få børnepenge og samtidig skal vi sende fornyet dokumentation vedrørende arbejdsforhold i DK. Er der nogen der ved om dette kan være rigtigt at man skal hele møllen igennem igen med forsikringskassen osv??? jep, en gang om året
skallstorp Besvaret November 21, 2007 Rapporter Besvaret November 21, 2007 2 År uden problemer Jeg har nu fået i 2 år uden fornyelse fra Dragör kommune
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu