Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej med jer. den 2 november 07 blev vi så forældre igen.. til en lille pige på 48 cm og 3155 g. manden starter på jobbet på mandag efter 3 ugers barsel, så der skal lige køres en hverdag ind, der er til at klare med 2 små børn hjemme (mathias fra okt 06) desværre har vi ikke fået dagis plads til ham endnu... men nu er jeg snart klar til at mødes med jer herinde fra... trænger til at komme lidt ud i den "virkelige verden" efter snart 2 år med graviditet, små børn og alt det der.. vi har jo boet her i over 1½ år, og har endnu ikke oplevet noget vildt spændende, udover at blive forældre... :) nå vil gå ind og nyde mine unger.. millis

Besvaret

Vil bare ønske tillykke med den lille ny.:) Jeg kan se i er fra Oxie, og efterlyser lidt action, vi holder et lille dansker kom sammen party sidst i januar, og i er selvfølgelig velkommen. det lyder som om i kunne bruge lidt nye indtryk, og hvem ved, der kommer måske andre med samme historie.:lol: Du/i kan læse mere om vores lille party i LOKALFORA OXIE.:rolleye: Men endnu en gang STORT TILLYKKE herfra...

Besvaret

Og tillykke herfra Hej Millis, Det må sandelig også være lidt af en mundfuld du/I har nu. Puha da. Jeg synes det er rigeligt med vores lille Anemone, som er 2 måneder gammel. Men hjertelig tillykke herfra til Jeres lille familie. Smil, Winnie

Besvaret

Tillykke med den lille ny. Kender det der med at være hurtig :th2: Det kommende motto/mantra kommer til at blive "de får så meget nytte af hinanden når de bliver større";) husk det og gentag det 117 gange de dage hvor alt brænder på :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...