Mik-Mag Skrevet November 25, 2007 Rapporter Skrevet November 25, 2007 Min kæreste og jeg har købt hund idag, en sød lille en :) Hvad koster de vacciner, som skal være i et hundepas??
skallstorp Besvaret November 26, 2007 Rapporter Besvaret November 26, 2007 Dyrlägeklinik Gammelgård http://www.ystad39993.se/ Se under värd at vide, der er en prisliste. Så du lidt at gå efter. Udover Rabies vaccine kommer der jo også den dyre del efter 120 dage, blodpröven. Vi skal selv igang nu så vi kan få vores hjalp med til DK til sommer. Min kæreste og jeg har købt hund idag' date=' en sød lille en :) Hvad koster de vacciner, som skal være i et hundepas??[/quote']
macpack Besvaret November 27, 2007 Rapporter Besvaret November 27, 2007 Nogen der ved om der er alders grænse på hvornår man kan starte en "rapis" behandling på en lille vovse, så man så hurtigt som muligt kan få den med til danmark og vise den "frem". :) Min lille vovse fylder ca. 3måneder her til d.1/1-2008
Kira Besvaret November 27, 2007 Rapporter Besvaret November 27, 2007 Hvalpen skal være 3 måneder og så skal den have en når den er 4 måneder og først fra de 4 måneder kan du begynde og tælle de 120 dage. Så når den er en ca. 9 måneder kan den kommme med.
larscph Besvaret November 29, 2007 Rapporter Besvaret November 29, 2007 Udover Rabies vaccine kommer der jo også den dyre del efter 120 dage' date=' blodpröven. Vi skal selv igang nu så vi kan få vores hjalp med til DK til sommer.[/quote'] Heldigvis er blodprøve en éngangs ting - når først vaccinationen "virker" skal man bare holde den ved lige i henhold til forskrifterne på den vaccine hunden får. Vores skal re-vaccineres hvert andet år mener jeg det er.
Mik-Mag Besvaret November 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 30, 2007 Flyde Planter Hey :) Min kæreste og jeg har akvarie, og vi har rigtig mnge flyde planter, er der nogle, som ku være interesserede i at komme og hente en håndfuld?? Ganske gratis, skal dog bare selv afhents?! Vi bor på serenadgatan i Almvik.
larscph Besvaret November 30, 2007 Rapporter Besvaret November 30, 2007 Hey :) Min kæreste og jeg har akvarie, og vi har rigtig mnge flyde planter, er der nogle, som ku være interesserede i at komme og hente en håndfuld?? Ganske gratis, skal dog bare selv afhents?! Vi bor på serenadgatan i Almvik. Virker de mod rabies?
skallstorp Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Rabies vaccine Så er den förste vaccine "inde" Vores dyrläge anbefaler at hunden er mindst 16 uger för den får sin förste spröjte. Der er en del 12 ugers der er döde af vaccinen og en del andre hvor det ikke har virket da de stadig har antikropper efter moderens vaccine. Så en ny spröjte om 4 uger og så er det bare at vente de 120 dage. Så i slutningen af Juni.... Der er länge länge til... Men så er det også slut med hundepasnings problemerne, jubiii.
Kira Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Vi har fået den sidste idag - som 16 ugers, så 6. maj kan vi tage blodprøve. Jeg har aldrig haft problemer med at give mine som 12 ugers. Der er mange der gør det allerede som 8 uger hvis de skal eksporteres til fx USA. Det eneste jeg har hørt der kan give problemer er hvis du giver alm. vaccine samme tid som rabies - men jeg har ikke selv oplevet problemer med det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu