Sisse Skrevet November 26, 2007 Rapporter Skrevet November 26, 2007 Hej.. kan man egentlig ikke have en co. adresse i sverige ?? tænker på vi har hus til salg i DK men vil gerne undgå at betale skat af gevinsten. vi skal bo hos min mor i sverige indtil huset så er solgt og vi finder vores eget. kan vi egentlig så ikke have c.o. adresse hos min mor, og så bare vores datter skifter folkeregisteradresse til sverige så hun kan komme i instution ??? jeg ved der er beboelsespligt i dk, så hvis vi ikke alle kan, kan en af os jo bare beholde adressen her uden c.o. i sverige... kan dette lade sig gøre tror i ?? sisse
skallstorp Besvaret November 26, 2007 Rapporter Besvaret November 26, 2007 Fatter ikke helt I vil have co adr for at undgå skatten ? Hvis i har adresse herovre slipper i jo netop ikke for skatten som i vil göre hvis i har adressen i DK. Og de hopper jo nok ikke på at jeres datter skifter adresse i DK. Hej.. kan man egentlig ikke have en co. adresse i sverige ?? tænker på vi har hus til salg i DK men vil gerne undgå at betale skat af gevinsten. vi skal bo hos min mor i sverige indtil huset så er solgt og vi finder vores eget. kan vi egentlig så ikke have c.o. adresse hos min mor, og så bare vores datter skifter folkeregisteradresse til sverige så hun kan komme i instution ??? jeg ved der er beboelsespligt i dk, så hvis vi ikke alle kan, kan en af os jo bare beholde adressen her uden c.o. i sverige... kan dette lade sig gøre tror i ?? sisse
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu