Jan Skrevet November 28, 2007 Rapporter Skrevet November 28, 2007 Er der nogle som kan hjælpe en ny tilflytter, med et sted hvor man kan fælde sit eget juletræ.
macpack Besvaret November 28, 2007 Rapporter Besvaret November 28, 2007 Jeg lytter med her... Kunne være enorm hyggeligt at køre lidt op i Sverige hvor evt. er faldet lidt sne, også fælde sit eget juletræ...
NGO Besvaret November 29, 2007 Rapporter Besvaret November 29, 2007 De sidste par dage har jeg set lastibler læsset med juletræer på broen på vej mod sverige. Jeg kender ikke tallene men forventer at Sverige ikke selv har den store juletræsproduktion (et pænt juletræ er jo sjældent en træ der har fået lov til at vokse sig tilfældigt til, langt ude i en svensk skov) Jeg forestiller mig at "stylede" juletræer faktisk vil være billigere i Danmark end i Sverige.
bozzen Besvaret November 29, 2007 Rapporter Besvaret November 29, 2007 Ehhh, det man ikke ved noget om skal man ikke tale om... Sverige producerer MÆNGDER med Juletræ. Har venner som arbejder på skovplantager, og har selv som ung gut plantet dem hvert år med ungdomsholdet for at få penge til rejse... Men var det er billigst, det kan jeg ikke svare på. Jeg ved at det er flere steder man kan købe juletræ. Det er bare at kige rundt om en uges tid, det er lige som i København, alle større torv har salg. ellers VED jeg at det kommer en og sælger vid Mobilia.
credde Besvaret November 29, 2007 Rapporter Besvaret November 29, 2007 I 2004 var Danmark suverænt den største eksportør af juletræer i EU: http://www.europa-kommissionen.dk/eu-politik/noegleomraader/statistik/julehandel_2004/
Homer Besvaret December 15, 2007 Rapporter Besvaret December 15, 2007 http://www.blocket.se/vi/14470446.htm?ca=23_11_s
TDC Besvaret December 15, 2007 Rapporter Besvaret December 15, 2007 Det er godt nok ikke "hjemme hugget" men Bauhaus har juletræer fra 159.- og når du så bringer det tilbage efter jul får man 59.- tilbage. Ikke særligt hyggeligt men billigt og et eller andet sted en meget god ide i stedet for bare slynge det ud bagefter. Bauhaus Julekatalog
skallstorp Besvaret December 15, 2007 Rapporter Besvaret December 15, 2007 Juleträ i Skurup På nybygget ved Skurup kan man hugge selv eller köbe hugget. De har også mange andre juleting og töj. Kör mod Skurup ad E65. Sving mod Veberöd (väg 102) Efter ca 5 km er der skilt på höjre side side ind til nybygget. Der står vist også julegran på. Når man så lige er i området så körer man videre ad vej 102. Stop ved Stenberget og nyd udsigten over Romeleåsen. Vend bilen og kör tilbage samme vej og nyd så udsigten over Skåne syd og havet i det fjerne. Når man så har passeret Nybygget igen så svinger man mod Brodda / Svaneholm til höjre. Når man körer ind i Brodda så se huset i vandet på höjre side. Längere fremme er Svaneholm. Ud over slottet så er der söen og mange vandrer stier rundt om. God tur.
Zidane Besvaret December 16, 2007 Rapporter Besvaret December 16, 2007 Hvor kan man købe juletræ af plastik? Har set nogle rigtige flotte i IKEA men de er ikke til salg... Tak :)
homer132 Besvaret December 16, 2007 Rapporter Besvaret December 16, 2007 Hvor kan man købe juletræ af plastik? Har set nogle rigtige flotte i IKEA men de er ikke til salg... Tak :) silvan har ihf, mener også bauhaus, clasohlsen mfl sælger disse hyggespredere
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu