Lulu77 Skrevet December 3, 2007 Rapporter Skrevet December 3, 2007 Hej derude. Jeg leder efter et GODT hunddagis i Malmø til min hund. Jeg har haft min hund på samme dagis dagligt i ca. 4 mdr. uden problemer. Forrige uge var han på pensionat samme sted, mens min kæreste og jeg var på ferie. Da vi kom hjem fra ferie, kunne jeg afhente en 7 kg tyndere hund, fordi dagis indehaverne ikke havde givet ham mad med den begrundelse at "han hele tiden skulle på toilet" WHAT? Udover det har han fået flået den ene pote op, måtte til dyrlægen og i narkose, så nu er jeg bare FÆRDIG med det dagis og leder efter et sted, hvor de behandler dyrene ordentligt. Er der nogen der kan hjælpe?
Miriam Besvaret December 3, 2007 Rapporter Besvaret December 3, 2007 Hej derude. Jeg leder efter et GODT hunddagis i Malmø til min hund. Jeg har haft min hund på samme dagis dagligt i ca. 4 mdr. uden problemer. Forrige uge var han på pensionat samme sted, mens min kæreste og jeg var på ferie. Da vi kom hjem fra ferie, kunne jeg afhente en 7 kg tyndere hund, fordi dagis indehaverne ikke havde givet ham mad med den begrundelse at "han hele tiden skulle på toilet" WHAT? Udover det har han fået flået den ene pote op, måtte til dyrlægen og i narkose, så nu er jeg bare FÆRDIG med det dagis og leder efter et sted, hvor de behandler dyrene ordentligt. Er der nogen der kan hjælpe? Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men syntes da det burde være en sag du går videre med. For det kan da ikke kun være din hund der bliver behandlet sådan ?
Lulu77 Besvaret December 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 3, 2007 Jeg kan desværre ikke hjælpe dig' date=' men syntes da det burde være en sag du går videre med. For det kan da ikke kun være din hund der bliver behandlet sådan ?[/quote'] Det kan du også tro jeg gør, jeg skal bare lige have alle kort spillet rigtigt ud så de kommer ned med nakken for alvor :)
Kragen Besvaret December 3, 2007 Rapporter Besvaret December 3, 2007 Det er jeg rigtig ked af at høre. Stakkels vovse. Hvilket hunddagis var det? Jeg har et link til et, der ligger lidt uden for Malmö (håber ikke det er det samme). http://www.peachpassions.just.nu/
Lulu77 Besvaret December 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2007 Det er jeg rigtig ked af at høre. Stakkels vovse. Hvilket hunddagis var det? Jeg har et link til et, der ligger lidt uden for Malmö (håber ikke det er det samme). http://www.peachpassions.just.nu/ Ja, jeg forstår heller ikke hvordan folk kan behandle dyr sådan, og da SLET ikke en hvalp Det er Miss Giuli´s dagis jeg har brugt, kan ABSOLUT ikke anbefales, det ligger i Limhamn. Jeg tjekker den hjemmeside ud du har sendt - mange tak :)
Solsikke80 Besvaret December 19, 2007 Rapporter Besvaret December 19, 2007 Vores hund er blevet passet på Hildesborg hunddagis i Tygelsjö i 2½ år nu. Vi er rigtig glade for den dagis :) Jeg ved at de af og til har venteliste, men du kan prøve at ringe til dem. Hjemmeside:www.hildesborg.com Det er samme hundagis som der blev linket til an en anden debattør (peach passion)
Lulu77 Besvaret December 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 19, 2007 Der bliver min hund også passet nu - siden starten af december måned :) Og ja, det er et rigtig godt sted, virker det som om.
Solsikke80 Besvaret December 19, 2007 Rapporter Besvaret December 19, 2007 Der bliver min hund også passet nu - siden starten af december måned :) Og ja, det er et rigtig godt sted, virker det som om. Hvad hedder din hund og race? Vores en beaglen Nikolaj. Han er inde i de "stores hundehus"
Lulu77 Besvaret December 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 19, 2007 Hvad hedder din hund og race? Vores en beaglen Nikolaj. Han er inde i de "stores hundehus" Min hund hedder Enzo - han står lige overfor jeres :) Sort labrador.
Solsikke80 Besvaret December 20, 2007 Rapporter Besvaret December 20, 2007 Min hund hedder Enzo - han står lige overfor jeres :) Sort labrador. Jeg skal nok lige huske at kigge efter Enzo næste gang jeg er med i dagis. Det er for det meste kæresten der henter og bringer :)
M&M's Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Jeg ved godt at tråden efterhånden er ved at være ret gammel, men jeg prøver alligevel ;) Sagen er den, at vi formentlig skal til at benytte en hunddagis til vores hund Luna - og i den forbindelse vil jeg høre, om I stadig bruger den samme hunddagis i Tygelsjö? Og hvor meget I giver for at få passet jeres hunde der.
Solsikke80 Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Nikolaj er stadig på Hildesborg. Vi er super glade for at vi har den dagpleje og vores hund trives virkelig der. Vi giver 1550 kr pr mdr. I tidsrummet 18-22 betaler man 10 kr ekstra pr time og så mener jeg det koster 100 kr for lørdage og søndage.
Missarhh Besvaret October 16, 2008 Rapporter Besvaret October 16, 2008 Kan man mon få "søskenderabat", hvis man har to hunde?
M&M's Besvaret October 16, 2008 Rapporter Besvaret October 16, 2008 Nikolaj er stadig på Hildesborg. Vi er super glade for at vi har den dagpleje og vores hund trives virkelig der. Vi giver 1550 kr pr mdr. I tidsrummet 18-22 betaler man 10 kr ekstra pr time og så mener jeg det koster 100 kr for lørdage og søndage. Super! Tak for det hurtige svar
millis Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 hehe det har jeg sku aldrig hørt om før... en hunde dagis.. hvor kært... ;-) kunne ikke lade være med at grine lidt...:th2: findes det egentligt i dk også? millis- som i nok kan høre ikke har dyr (overvejer, men først når ungerne bliver større)
Kira Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 det har jeg sku aldrig hørt om før... en hunde dagis.. hvor kært... ;-) kunne ikke lade være med at grine lidt...:th2: findes det egentligt i dk også? millis- som i nok kan høre ikke har dyr (overvejer, men først når ungerne bliver større) Det er ikke så udbredt - det koster BOKSEN i Danmark - ca 4000 om måneden
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu