Kvalm Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Gælder vist kun på de almindelige vaskestationer ? - eller ? - har faktisk aldrig lagt mærke til det på den i Limhamn. Det står på et stort skilt over udkørselsporten - du ser det, når du tanker bilen ;)
larsk Besvaret November 30, 2011 Rapporter Besvaret November 30, 2011 For lige at vække tråden. Jeg har åbenbart fået generet en større flok krager, for min dejlige sorte bil var tæt dækket af store våde fugleklatter til morgen - ingen klatter på jorden eller andre steder omkring bilen. Jeg får næppe tid til en håndvask før weekenden, så jeg vil gerne have en børstefri vask for at få syren væk fra lakken. Ved godt, at min lokale no-service preem i skurup har dette, men de lukker når de har lyst, så dem vil jeg nødig støtte. Og i dag er jeg på østerbro til ca. 18 og skal spise med nogle venenr så næppe på vej hjem over broen før 23. Et godt bud i enten kbh/amager eller på vejen mod ystad?
Homer Besvaret November 30, 2011 Rapporter Besvaret November 30, 2011 Statoil, Derbyvägen 2, 212 35 Malmö (ved Jägersro)
larsk Besvaret November 30, 2011 Rapporter Besvaret November 30, 2011 Statoil' date=' Derbyvägen 2, 212 35 Malmö (ved Jägersro)[/quote'] Tak for tippet :th2: Lækker tankstation med god service, den havde jeg ikke fundet uden anvisning. Ikke at det er en stor omvej. Dyr vask (169sek), og so-so resultat, men af en børstefri, så kan man ikke kræve mere. Og så havde de 98 oktan :o Så den kommer ind på listen, som en 'på-vej-hjem' option.
Homer Besvaret December 1, 2011 Rapporter Besvaret December 1, 2011 Tak for tippet :th2: Lækker tankstation med god service, den havde jeg ikke fundet uden anvisning. Ikke at det er en stor omvej. Dyr vask (169sek), og so-so resultat, men af en børstefri, så kan man ikke kræve mere. Og så havde de 98 oktan :o Så den kommer ind på listen, som en 'på-vej-hjem' option. Ur welcome... Hvis du vil have en god børsteløs vask, så kan OKQ8 i Vellinge anbefales, men det er nok ikke lige på vejen...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu