Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

ved hastighed fra 120 km/t og op er der en raslen. kommer ovre fra passagersædet fremme ved sidespejlet (i det område) afhængig af vindretningen opstår lyden ved lidt forskellige hastigheder, så har amatør konkluderet det må være vinden der fanger noget som ikke er samlet korrekt. den vibrerende raslen er så høj at den kan høres selv om radioen kører for moderat styrke. argh hader den slags ved nye biler. Nogen som har et bud på hva hulen det kan være? tænker hvis din bil malmö går igang med at udbedre det, ved man aldrig hvad de får skadet yderligere......

Besvaret

Se det er fordelen ved en gammel bil. Her er der så mange ting der rasler at det er svært at stedbestemme raslelyden, hvorfor man bare skruer højere op for radioen.

Besvaret

tja. fordel :) nå men har luret at det rasler lidt når jeg tapper på indersiden af hjulkassen, højre fordæk. så det må være her den er gal. Den får "din bil" lov at fikse når de nu alligevel skifter mine dæk (de havde seføli leveret 16" vinterfælge til 17"bremsesystem. flot "dinbil" .....)

Besvaret

får blot udført service andet steds. da den er fabriksny har de jo ikke store chancer for at forpurre den :) (lykkedes dog mht forkert fælgstr på vinterdækkene :) ) de 62.000 se kr de afgav i rabat kunne andre audi forhandlere ikke matche.

Besvaret
Nogen som har et bud på hva hulen det kan være? tænker hvis din bil malmö går igang med at udbedre det' date=' ved man aldrig hvad de får skadet yderligere......[/quote'] Kør den til Motor-Center i Skurup og lade dem undersøge hvad der er galt med bilen. Har flere gange været hos dem med min Passat og de er :th2::th2::th2: Jeg ved ikke om du skal selv betale for det eller...du har garanti på bilen!? Nogle gange sender de regning til DinBil :)
Besvaret

har faktisk også haft en raslen i min nye A6'er og også fra højre side... Dog kom det fra "ventilatoren" lige ved handskerummet - den er nu skiftet og raslen er væk... Mener min bil er ca. 1 md nyere end Homer132s ellers helt samme historie med DinBil

Besvaret
de 62.000 se kr de afgav i rabat kunne andre audi forhandlere ikke matche.
Lidt off tronic samt lidt ros til Din Bil. For til trods for deres MEGET dårlige sevice, er de utrolig gode til at give rabat. Har en ven som lige har købt en ny A5 3,0 TDI hos Audi, Malmö. Han fik en rabat på 11½ %. Næst bedste bud, var Audi, Stockholm med en rabat på 8 %.
Besvaret
får blot udført service andet steds. da den er fabriksny har de jo ikke store chancer for at forpurre den :) (lykkedes dog mht forkert fælgstr på vinterdækkene :) ) de 62.000 se kr de afgav i rabat kunne andre audi forhandlere ikke matche.
If you pay peanuts you get monkeys! :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...