homer132 Skrevet December 11, 2007 Rapporter Skrevet December 11, 2007 ved hastighed fra 120 km/t og op er der en raslen. kommer ovre fra passagersædet fremme ved sidespejlet (i det område) afhængig af vindretningen opstår lyden ved lidt forskellige hastigheder, så har amatør konkluderet det må være vinden der fanger noget som ikke er samlet korrekt. den vibrerende raslen er så høj at den kan høres selv om radioen kører for moderat styrke. argh hader den slags ved nye biler. Nogen som har et bud på hva hulen det kan være? tænker hvis din bil malmö går igang med at udbedre det, ved man aldrig hvad de får skadet yderligere......
Sune Besvaret December 11, 2007 Rapporter Besvaret December 11, 2007 Se det er fordelen ved en gammel bil. Her er der så mange ting der rasler at det er svært at stedbestemme raslelyden, hvorfor man bare skruer højere op for radioen.
homer132 Besvaret December 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 11, 2007 tja. fordel :) nå men har luret at det rasler lidt når jeg tapper på indersiden af hjulkassen, højre fordæk. så det må være her den er gal. Den får "din bil" lov at fikse når de nu alligevel skifter mine dæk (de havde seføli leveret 16" vinterfælge til 17"bremsesystem. flot "dinbil" .....)
MC Manden Besvaret December 11, 2007 Rapporter Besvaret December 11, 2007 Hvordan har du overhovedet turde bestille en Audi, og så hos DinBil ?? Du er en modig mand :)
homer132 Besvaret December 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 11, 2007 får blot udført service andet steds. da den er fabriksny har de jo ikke store chancer for at forpurre den :) (lykkedes dog mht forkert fælgstr på vinterdækkene :) ) de 62.000 se kr de afgav i rabat kunne andre audi forhandlere ikke matche.
Zidane Besvaret December 11, 2007 Rapporter Besvaret December 11, 2007 Nogen som har et bud på hva hulen det kan være? tænker hvis din bil malmö går igang med at udbedre det' date=' ved man aldrig hvad de får skadet yderligere......[/quote'] Kør den til Motor-Center i Skurup og lade dem undersøge hvad der er galt med bilen. Har flere gange været hos dem med min Passat og de er :th2::th2::th2: Jeg ved ikke om du skal selv betale for det eller...du har garanti på bilen!? Nogle gange sender de regning til DinBil :)
Martin_M Besvaret December 11, 2007 Rapporter Besvaret December 11, 2007 har faktisk også haft en raslen i min nye A6'er og også fra højre side... Dog kom det fra "ventilatoren" lige ved handskerummet - den er nu skiftet og raslen er væk... Mener min bil er ca. 1 md nyere end Homer132s ellers helt samme historie med DinBil
ClausN Besvaret December 11, 2007 Rapporter Besvaret December 11, 2007 de 62.000 se kr de afgav i rabat kunne andre audi forhandlere ikke matche. Lidt off tronic samt lidt ros til Din Bil. For til trods for deres MEGET dårlige sevice, er de utrolig gode til at give rabat. Har en ven som lige har købt en ny A5 3,0 TDI hos Audi, Malmö. Han fik en rabat på 11½ %. Næst bedste bud, var Audi, Stockholm med en rabat på 8 %.
bananas Besvaret December 11, 2007 Rapporter Besvaret December 11, 2007 får blot udført service andet steds. da den er fabriksny har de jo ikke store chancer for at forpurre den :) (lykkedes dog mht forkert fælgstr på vinterdækkene :) ) de 62.000 se kr de afgav i rabat kunne andre audi forhandlere ikke matche. If you pay peanuts you get monkeys!
dkrath Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 If you pay peanuts you get monkeys! Det er vidst ligemeget når det er Audi
Peter H. Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Det er vidst ligemeget når det er Audi Hmmmmmm :)
homer132 Besvaret December 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2007 det var blot et par småsten som havde fået sneget sig op over på hjulkassen, som så lå og vibrerede når farten røg opaf :) tja, man lærer lidt hver dag.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu