MC Manden Skrevet December 13, 2007 Rapporter Skrevet December 13, 2007 Jeg har netop svaret på deres undersøgelse.... Det er nu vi endelig har en mulighed for at at blive hørt (yeah right, hvem tror på det ???) Alle der kører MC... det er nu vi skal gøre opmærksom på vores frustrationer !!!
SanneJ Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Jeg har netop svaret på deres undersøgelse.... Det er nu vi endelig har en mulighed for at at blive hørt (yeah right, hvem tror på det ???) Alle der kører MC... det er nu vi skal gøre opmærksom på vores frustrationer !!!Hvem, hvad, hvor:confused: =har du et link?:)
MC Manden Besvaret December 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2007 Hvem' date=' hvad, hvor:confused: =har du et link?:)[/quote'] Har fået den via email
Gio Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Har fået den via email...og hver enkelt deltager har en personlig kode, så den desværre er svær at rundsende (med nogen form for effekt, that is) :o
Peteomagic Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Dem fik jeg også engang, men det gør jeg ikke mere. Så de har nok ikke kunne lide mine svar ????:thumbdown
Toft Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Så har jeg også sendt min besvarelse, og der blev ikke lagt fingre i mellem!! Ren og klar tale uden filter, så jeg regner bestemt ikke med at jeg vinder noget i deres konkurence :th2: Skandale priser! ...Og jeg har også råbt op omkring MC i manuel baner :th2:
MC Manden Besvaret December 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2007 Så har jeg også sendt min besvarelse, og der blev ikke lagt fingre i mellem!! Ren og klar tale uden filter, så jeg regner bestemt ikke med at jeg vinder noget i deres konkurence :th2: Skandale priser! ...Og jeg har også råbt op omkring MC i manuel baner :th2: Jeg skal nok heller ikke satse på nogle præmier..... Een ting er den manuelle bane, en anden er da den latterlige prissætning der er for mc'ister
topperwhopper Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Du er ikke ene om det... Os bilpendlere er også trætte af priserne... stiger og stiger uden at kunne give nogle gode begrundelser for det - kun søforklaringer..... sandsynligvis til give de mange direktører på broen direktørlønninger, herunder MARKEDSDIREKTØR Jacob Vestergård.
MC Manden Besvaret December 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2007 Os bilpendlere er også trætte af priserne... stiger og stiger uden at kunne give nogle gode begrundelser for det - kun søforklaringer..... sandsynligvis til give de mange direktører på broen direktørlønninger' date=' herunder MARKEDSDIREKTØR Jacob Vestergård.[/quote'] Jah... men, nu skal motorcykler jo betale præcis det samme som biler. Men, kun på brobiz'en... alle andre ordninger er halv pris af bil
Wonko the Sane Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Så har jeg også sendt min besvarelse, og der blev ikke lagt fingre i mellem!! Ren og klar tale uden filter, så jeg regner bestemt ikke med at jeg vinder noget i deres konkurence :th2: Skandale priser! ...Og jeg har også råbt op omkring MC i manuel baner :th2: DITTO!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu