Sisse Skrevet December 13, 2007 Rapporter Skrevet December 13, 2007 Er der ikke noget med at man ikke mere kan trække hele beløbet fra enten færge, eller bro i skat, at det kun er kr. 2000 kr. man kan trække fra og man så selv skal betale resten ??? min mand tager færgen hver dag på job og betaler 3030 pr. mdr. men syntes bare at have hørt at man så kun kan få trukket 2000 af dem fra ?? nogle som ved det ? sisse
Basse Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Du kan fratrække de faktiske udgifter - dvs. for hver tur der er af erhvervsmæssig karakter. Så vidt jeg kan se er det prisen på HH ferries du har oplyst - det er for 50 enkelt ture -
Gio Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Som skrevet 3,2 millioner gange herinde før, så kan du træke 50,- dkr. fra i skat pr. passage af broen (når du er i bil) der er arbejdsrelateret. Derudover dit almindelige kilometerfradrag, selvfølgelig.
Admin Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Som skrevet 3' date='2 millioner gange herinde før, så kan du træke 50,- dkr. fra i skat pr. passage af broen (når du er i bil) der er arbejdsrelateret. Derudover dit almindelige kilometerfradrag, selvfølgelig.[/quote'] Nu var det bare færgen det drejede sig om og det er hele beløbet.
dkrath Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Som skrevet 3' date='2 millioner gange herinde før, så kan du træke 50,- dkr. fra i skat pr. passage af broen (når du er i bil) der er arbejdsrelateret. Derudover dit almindelige kilometerfradrag, selvfølgelig.[/quote'] Læs da hvad manden skriver inden du kritiserer ham
Sisse Besvaret December 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2007 tak for den spand vand i hovedet jeg fik så kan jeg springe badet over idag. til dem som svarede på mit spørgsmål vil jeg sige tak, tror jeg fangede det nu det er jo ikk altid man er lige hurtig :) sisse
Gio Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Læs da hvad manden skriver inden du kritiserer ham Måske du selv skulle tage briller på :lol:Jeg beklager - jeg så simpelthen ikke "færgen" i overskriften. Men det var også en spændende sammenblanding i selve indlægget, som fik mig til at svare med fokus på broen:Er der ikke noget med at man ikke mere kan trække hele beløbet fra enten færge' date=' [b']eller bro i skat, at det kun er kr. 2000 kr. man kan trække fra og man så selv skal betale resten ???Sådan går det, når man skal læse alle indlæg - og egentlig ikke lige har den tid der skal til.Nu var det bare færgen det drejede sig om og det er hele beløbet....og siden det er skat det handler om, så flytter jeg lige indlægget til rette kategori også
Basse Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 HEheh Gio, godt forsøgt at redde den, og så alligevel ikke uden et quote hvem du svarer :D Anyway, godmorgen folkens - nu er det snart weekend -og endnu bedre, snart juleferie :)
Gio Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 HEheh Gio' date=' godt forsøgt at redde den, og så alligevel ikke uden et quote hvem du svarer :D[/quote']Huh?Præcis...enig :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu