Zidane Skrevet December 15, 2007 Rapporter Skrevet December 15, 2007 Har et fjernsyn i stuen og vil gerne se TV i soveværelse men der er ikke TV stik i væggen. Så hvis jeg skal se TV i soveværelset skal jeg købe ca.30 m. antennekabel.. Kan man købe nogle steder trådløse TV antennekabel, som fungerer ligesom trådløs internet? Eks. Man sætter en lille dims i væggen i stuen og en lille dims i TV som hænger i soveværelset, så kan man se alle TV programmer... Tak :)
Jønsson Besvaret December 15, 2007 Rapporter Besvaret December 15, 2007 Har et fjernsyn i stuen og vil gerne se TV i soveværelse men der er ikke TV stik i væggen. Så hvis jeg skal se TV i soveværelset skal jeg købe ca.30 m. antennekabel.. Kan man købe nogle steder trådløse TV antennekabel, som fungerer ligesom trådløs internet? Eks. Man sætter en lille dims i væggen i stuen og en lille dims i TV som hænger i soveværelset, så kan man se alle TV programmer... Tak :) Hvor meget har du givet for lejligheden? Mit gæt: max. 1 mio. :) Jo dyrere lejligheder jo flere antennestik... :)
EBL Besvaret December 15, 2007 Rapporter Besvaret December 15, 2007 Ja det kan man sagtens, her er et par eksempler http://froogle.google.co.uk/products?q=wireless+transmitter+&btnG=Search&show=dd jeg brugte det selv i mit forrige hus, men var generet af at jeg ikke kunne skifte kanal i modtagerenden og at signalet blev forstyrret af min familie der gik rundt i huset. Jeg mener dog at man kan skifte kanal på visse modeller og sendestyrken afhænger sikkert af hvor meget du er villig til at betale.
Zidane Besvaret December 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2007 Hvor meget har du givet for lejligheden? Mit gæt: max. 1 mio. :) Jo dyrere lejligheder jo flere antennestik... :) Den var god :th2: Ja det kan man sagtens' date=' her er et par eksempler [url']http://froogle.google.co.uk/products?q=wireless+transmitter+&btnG=Search&show=dd jeg brugte det selv i mit forrige hus, men var generet af at jeg ikke kunne skifte kanal i modtagerenden og at signalet blev forstyrret af min familie der gik rundt i huset. Jeg mener dog at man kan skifte kanal på visse modeller og sendestyrken afhænger sikkert af hvor meget du er villig til at betale. Tak for det :th2: Ved du om man kan købe det i Malmö?
EBL Besvaret December 15, 2007 Rapporter Besvaret December 15, 2007 Den var god :th2: Tak for det :th2: Ved du om man kan købe det i Malmö? Prøv MediaMarkt (i Lund)......du kan dog nok finde et bedre udbud og bedre priser over nettet.
Lars C Besvaret December 17, 2007 Rapporter Besvaret December 17, 2007 Ellers tjek Claes Ohlsson (http://www.clasohlson.se/) de plejer at have lidt af alt - og ligger i Malmø.
TDC Besvaret December 17, 2007 Rapporter Besvaret December 17, 2007 Hvis du er hurtig så jeg at de havde lige sådan en på de her Aktuel tilbud i Lidl i Limhamn så sent som i Lørdags . Hvor god kvaliteten er og sådan, ved jeg ikke - men de findes da.
cbpwr Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Det du søger findes ikke :) Lige som man heller ikke kan lave trådløst 220v udtag. De fleste trådløse system, kan fx tage en scart signal og lave trådløst, dvs det er i princippet bare et trådløst scartstik, med en sender og modtager. Men i et ant. kabel ligger der jo mange frekvenser, og dem kan man ikke bare lige lave trådløse. En løsning er at have en extern tvtuner ved et af antenne stikkene, og derefter sætte en scart trådløst på, man skifter så kanalerne på tuneren (ikke på tv'et). Desværre er kvaliteten af trådløse scart, meget dårlig, og alle jeg har set ligger i 2.4ghz - lige som trådløst netværk - meget smart :) Dvs de bliver nemt forstyret af trådløse netværk. Bedste løsning er ALTID et stjerne netværk, hvor signalet kommer ind, på med en forstærker og så en fordeler i ordenlig kvalitet, og så ud til hvert sted i huset, med et ordenligt kabel - og nej, det køber du ikke i Harald Nyborg eller Silvan :) Men gætter på at du ikke kan/vil trække kabel, men det er nok den eneste gode løsning. Du kan evt prøve at købe et af de link, i Aldi, Lidl eller hvem der har dem (alså trådløse scart), Smide en gl. video hen ved det antennestik du har, smide linket på scarten, hvis alt er korekt samlet og videoen har søgt kanalerne du har i ant.stikket, burde du kunne skifte mellem de kanaler som videoen nu har, og se dem på dit tv. Fordi billedet, kommer fra videoen og ud på scart stikket som godt kan sendes trådløst. Hvis du har digital signal, evt via selector eller cabelbox, er problemet endnu mindre :) så skal den bare på istedet for videoen, i overstående eksempel. -Claus-
DoJo Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 der er et trådløst scart i nettos ugeavis til 399
jan s Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 har köbt et i lidl for 3 siden tror jeg det virker perfekt og man kan bytte kanal med fjernbetjeningen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu