macpack Skrevet December 16, 2007 Rapporter Skrevet December 16, 2007 Nogle der kender busture til længere op i sverige hvor man for lejning af ski og liftkort til billige penge.. :) Gerne bus fra malmø, og måske en ski t/r samme dag.?:D Fra 1-3 dage..
Thomas Besvaret December 16, 2007 Rapporter Besvaret December 16, 2007 ellers kan du da bare selv køre til isaberg, der er ikke mere end et par hundrede km. http://www.isaberg.com/
homer132 Besvaret December 16, 2007 Rapporter Besvaret December 16, 2007 hopper gerne med på denne tråd. er interesseret i en hytte som ligge ikke alt for fandens lang oppe. med gode muligheder for langrend. alpint er ligegyldigt. nogen som kender en som kender en der har en hytte, eller ved hvor man kan leje sådan en privat?
macpack Besvaret December 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 16, 2007 Tror ikke helt min lille corolla 1.3 med anden års vinterdæk ville kunne komme igennem der oppe. :O) (Eller også er det bare mig.) Men jeg vil da lige prøve at finde et sted hvor man evt. kan tage bussen derop.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu