Kress & Betina Skrevet January 2, 2008 Rapporter Skrevet January 2, 2008 Se her venner !! Det fra en a vores gode gamle venner... http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php?showtopic=663 Kom igang med at stemme !! :th2:
CoolAIR Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Det var da den mest ligegyldige afstemning set i 2008 - indtil videre...
EBL Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Se her venner !! Det fra en a vores gode gamle venner... http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php?showtopic=663 Kom igang med at stemme !! :th2: Hmmmm...gad vide hvad resultatet af den afstemning mon bliver ? Personligt vil jeg gerne betale MEGET mere for at køre over broen, jeg er nemlig SÅ glad for den at jeg synes de skal have nogle flere penge for at vi får lov at køre på den. Så kan de f.eks få råd til at male den i nogle rigtig flotte farver eller måske hænge blomsterkasser på kablerne. ;)
Gio Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 hænge blomsterkasser på rælingen. ;)Du tager vist fejl af broen og "dem i Helsingborg"....
EBL Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Du tager vist fejl af broen og "dem i Helsingborg".... He he ja jeg fangede den godt selv lige inden jeg så dit svar :)
Gio Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 He he ja jeg fangede den godt selv lige inden jeg så dit svar :)Well...den dag Broen sætter spileren og går agten tværs ned gennem Sundet, så flytter jeg til Kiruna...cirka :p
tReaX Besvaret January 10, 2008 Rapporter Besvaret January 10, 2008 Hmmmm...gad vide hvad resultatet af den afstemning mon bliver ? Personligt vil jeg gerne betale MEGET mere for at køre over broen, jeg er nemlig SÅ glad for den at jeg synes de skal have nogle flere penge for at vi får lov at køre på den. Så kan de f.eks få råd til at male den i nogle rigtig flotte farver eller måske hænge blomsterkasser på kablerne. ;) Synes mere de skal komme varmekapper omkring kablerne, så det ikke skal være nødvendigt at lukke broen grundet risiko for nedfaldende istapper...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu