Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Se her venner !! Det fra en a vores gode gamle venner... :laugh:http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php?showtopic=663 Kom igang med at stemme !! :th2:
Hmmmm...gad vide hvad resultatet af den afstemning mon bliver ? :rolleye: Personligt vil jeg gerne betale MEGET mere for at køre over broen, jeg er nemlig SÅ glad for den at jeg synes de skal have nogle flere penge for at vi får lov at køre på den. Så kan de f.eks få råd til at male den i nogle rigtig flotte farver eller måske hænge blomsterkasser på kablerne. ;)
Besvaret
He he ja jeg fangede den godt selv lige inden jeg så dit svar :)
Well...den dag Broen sætter spileren og går agten tværs ned gennem Sundet, så flytter jeg til Kiruna...cirka :p
Besvaret
Hmmmm...gad vide hvad resultatet af den afstemning mon bliver ? :rolleye: Personligt vil jeg gerne betale MEGET mere for at køre over broen, jeg er nemlig SÅ glad for den at jeg synes de skal have nogle flere penge for at vi får lov at køre på den. Så kan de f.eks få råd til at male den i nogle rigtig flotte farver eller måske hænge blomsterkasser på kablerne. ;)
Synes mere de skal komme varmekapper omkring kablerne, så det ikke skal være nødvendigt at lukke broen grundet risiko for nedfaldende istapper... :tongue2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...