-TCOB- Skrevet January 3, 2008 Rapporter Skrevet January 3, 2008 Nu her jeg ledt i meget lang tid og jeg blvier lige skuffet hver gang. Hjemme i lille helsingør kan man få en ordelig burger, jeg tænker ikke på en macD men en god hjemme lavet en, stor og ja møjbeskidt en som fra rønnebær grillen eller vikingegryden. MEN hvor får jeg sådan en i helsigborg og omeng ????
fisker Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 På et tidspunkt kunne man få en god burger, på södergatan i helsingborg, hos noget der hed sybylia eller sådan noget, mener det er noget kæde værk, de lavede en god dobbelt bacan cheese :-) men har skiftet navn og har ikke prøvet den siden.
Hippy81 Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Jeg synes nu at MAX og deres Friscomål gør en glad Men en Rønnebær Grill burger er nu svær at slå ;) Har du prøvet en burger fra Petters på Kullgatan (lige overfor Nordea) den er også rigtig god :th2: /Brian
Homer Besvaret January 3, 2008 Rapporter Besvaret January 3, 2008 Lav den selv!! Svensk hakket oksekød er perfekt til en god hjemmelavet!
-TCOB- Besvaret January 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 3, 2008 Lav den selv!! Svensk hakket oksekød er perfekt til en god hjemmelavet! ja det kan jeg kun give dig helt ret i, MEN en enkel gang imellem gider jeg ikke. Har været på MAX og syntes de er okay, men må ned og prøve en fra Peters i kollagatan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu