PJKB Skrevet January 8, 2008 Rapporter Skrevet January 8, 2008 Jeg VED at dette er diskuteret til hudløshed, men nu har jeg fået muligheden for at hoppe på denne ordning men er I tvivl om følgende: Jeg går ned i bruttoløn mod at få en arbejdsgiverbetalt brobizz, MEN går derved glip af fradraget på kr. 50 hver vej, hvilket i mit tilfælde vil sige ca. 2000dkk pr. måned i fradrag. I dag betaler jeg ca 4.000-4.200 pr måned (ca. 50 overfarter) for at køre over broen. Kan det så betale sig?? PS: Betaler topskat
Sune Besvaret January 8, 2008 Rapporter Besvaret January 8, 2008 Jeg VED at dette er diskuteret til hudløshed, men nu har jeg fået muligheden for at hoppe på denne ordning men er I tvivl om følgende: Jeg går ned i bruttoløn mod at få en arbejdsgiverbetalt brobizz, MEN går derved glip af fradraget på kr. 50 hver vej, hvilket i mit tilfælde vil sige ca. 2000dkk pr. måned i fradrag. I dag betaler jeg ca 4.000-4.200 pr måned (ca. 50 overfarter) for at køre over broen. Kan det så betale sig?? PS: Betaler topskat Et fradrag på 2.000 er 640 kr. værd i hånden. Det vil sige, at du i dag bruger ca. 3.500 kr. for at komme over broen. En lønnedgang på ca. 4.000 kr. vil koste dig ca. 1.500 kr. udbetalt, hvis det er topskattekroner. Ergo du sparer ca. 2.000 kr.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu