Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer. Da vores 3-årig datter Malou skal starte til gymnastik hos Arnberg dansestudio den 29. januar 08, vil jeg høre, om der er andre herinde, som skal som også skal starte der. Behøves ikke ligefrem være på samme hold, men I ved... Eller hvis I har erfaringer med stedet er jeg meget interesseret i at høre fra jer.

Besvaret
Hej med jer. Da vores 3-årig datter Malou skal starte til gymnastik hos Arnberg dansestudio den 29. januar 08, vil jeg høre, om der er andre herinde, som skal som også skal starte der. Behøves ikke ligefrem være på samme hold, men I ved... Eller hvis I har erfaringer med stedet er jeg meget interesseret i at høre fra jer.
Vi gik derinde med vores datter, lidt før hun blev 3 år. Der var hun for lille, og ville ikke rigtigt. Men det er et super sted med et meget godt ry.
Besvaret

Ok tak for svaret. Malou fylder også først 3 til marts. Vi er derfor ret spændte. Skal man betale allerede før man starter eller kan man vente med at betale efter første besøg? Jeg forstod nemlig ikke helt lige med hensyn til betalingen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...