Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen, som har kendskab til et sted i Europa, ikke England, hvor at man kan komme til at prøve noget i stil med http://www.trackdays.co.uk/Driving-experiences/Driveme/aston-ferrari-lambo.htm Det var meningen, at jeg skulle afsted i april/maj, men det er højrestyret og med manuel gear.:scared: Og lige det har jeg ikke prøvet før. Og så bliver jeg sgu bange for at smadre en gearkasse på en Lambo, Aston eller en 360'er

Besvaret
jeg ved at fdm arrangerer f1 kørsel i sverige !!
Jow jow - www.liveit.se/upplevelser/10047/ Men jeg tror ikke, det er dét, Fagerland søger - han vil sikkert gerne køre en række superbiler på bane, og det kan man svjg ved kun i England. Kender flere der har prøvet - de har svært ved at få armene ned igen...
Besvaret

Korrekt. Lidt super biler på en bane. Det var min ide. Eller faktsk min kærestes, for det var en gave fra hende. Men F1 i Sv. det lyder ikke dårligt. Men kan jeg være der ? (1,89 og tæt på 100 kg)

Besvaret
Korrekt. Lidt super biler på en bane. Det var min ide. Eller faktsk min kærestes, for det var en gave fra hende. Men F1 i Sv. det lyder ikke dårligt. Men kan jeg være der ? (1,89 og tæt på 100 kg)
Vedr. den engelske udgave siger mine bekendte, at det trods højrestyring er en suveræn oplevelse at køre alle de dejlige biler på banen. Vedr. F1 på Anderstorp har jeg netop talt med min kollega på vor svenske fabrik vedr. et kommende arrangement på Anderstorp (han kører i en Ferrari 360 F1), og han nævner, at een af F1'erne kan køres af folk over 2 m - jeg er nemlig selv 2 m i højden ;)
Besvaret

Hej Martin Jeg tror også jeg lige ville ringe en gang til Anderstorp, ellers kan du komme til noget GT3 porsche på Sturup, eller en racingdag der også hvor du kommer igennem det meste, jeg har prøvet det sidste, det er sjovt men ikke helt med armene over hovedet, for meget skifte tide og for lidt i bilerne.

Besvaret
...ellers kan du komme til noget GT3 porsche på Sturup, eller en racingdag der også hvor du kommer igennem det meste, jeg har prøvet det sidste, det er sjovt men ikke helt med armene over hovedet, for meget skifte tide og for lidt i bilerne.
Og så er Sturup-banen jo langt fra optimal - man skal ud på noget større, IMO...
Besvaret

Det ka du sagtens, det tager en time så er det som om det aldrig har været anderledes. Jeg var for nogle år siden forsinket til et møde i Luton nord for London, så jag lejede en bil i lufthavnen og så var det bare der op ad. De to første rundkørsler var en udfordring, men så gav det hele sig selv.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...