Fagerland Skrevet January 17, 2008 Rapporter Skrevet January 17, 2008 Er der nogen, som har kendskab til et sted i Europa, ikke England, hvor at man kan komme til at prøve noget i stil med http://www.trackdays.co.uk/Driving-experiences/Driveme/aston-ferrari-lambo.htm Det var meningen, at jeg skulle afsted i april/maj, men det er højrestyret og med manuel gear. Og lige det har jeg ikke prøvet før. Og så bliver jeg sgu bange for at smadre en gearkasse på en Lambo, Aston eller en 360'er
michael k Besvaret January 20, 2008 Rapporter Besvaret January 20, 2008 jeg ved at fdm arrangerer f1 kørsel i sverige !!
Guest Mogens Besvaret January 20, 2008 Rapporter Besvaret January 20, 2008 jeg ved at fdm arrangerer f1 kørsel i sverige !! Jow jow - www.liveit.se/upplevelser/10047/ Men jeg tror ikke, det er dét, Fagerland søger - han vil sikkert gerne køre en række superbiler på bane, og det kan man svjg ved kun i England. Kender flere der har prøvet - de har svært ved at få armene ned igen...
Fagerland Besvaret January 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 20, 2008 Korrekt. Lidt super biler på en bane. Det var min ide. Eller faktsk min kærestes, for det var en gave fra hende. Men F1 i Sv. det lyder ikke dårligt. Men kan jeg være der ? (1,89 og tæt på 100 kg)
Guest Mogens Besvaret January 21, 2008 Rapporter Besvaret January 21, 2008 Korrekt. Lidt super biler på en bane. Det var min ide. Eller faktsk min kærestes, for det var en gave fra hende. Men F1 i Sv. det lyder ikke dårligt. Men kan jeg være der ? (1,89 og tæt på 100 kg) Vedr. den engelske udgave siger mine bekendte, at det trods højrestyring er en suveræn oplevelse at køre alle de dejlige biler på banen. Vedr. F1 på Anderstorp har jeg netop talt med min kollega på vor svenske fabrik vedr. et kommende arrangement på Anderstorp (han kører i en Ferrari 360 F1), og han nævner, at een af F1'erne kan køres af folk over 2 m - jeg er nemlig selv 2 m i højden ;)
Michael Stilling Besvaret January 21, 2008 Rapporter Besvaret January 21, 2008 Hej Martin Jeg tror også jeg lige ville ringe en gang til Anderstorp, ellers kan du komme til noget GT3 porsche på Sturup, eller en racingdag der også hvor du kommer igennem det meste, jeg har prøvet det sidste, det er sjovt men ikke helt med armene over hovedet, for meget skifte tide og for lidt i bilerne.
Christian M. Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 race jeg har kigget lidt på http://www.drivingevent.com/ men jeg tror jeg vil deltage i http://www.corvette-performance-academy.com/ på gotland ring hvis jeg finde tid/penge og jeg kan lokke en kammerat med.
Guest Mogens Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 ...ellers kan du komme til noget GT3 porsche på Sturup, eller en racingdag der også hvor du kommer igennem det meste, jeg har prøvet det sidste, det er sjovt men ikke helt med armene over hovedet, for meget skifte tide og for lidt i bilerne. Og så er Sturup-banen jo langt fra optimal - man skal ud på noget større, IMO...
Michael Stilling Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Nej jeg gir dig helt ret, hvis det er superbilerne så skal de sku have lidt at strække ud på, jeg tror heller ikke man selv får lov at lege GT3 på sturup, det er vidst kun Cayman, men det er nok også sjovere der.
Fagerland Besvaret January 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2008 Hmmm, det ser ud til at jeg skal til England. Og skifte gear med højre hånd:scared: Jeg tjekker lige forsikringen inden, og ser om den dækker eventuelle ødelagte gearkasser
Michael Stilling Besvaret January 29, 2008 Rapporter Besvaret January 29, 2008 Det ka du sagtens, det tager en time så er det som om det aldrig har været anderledes. Jeg var for nogle år siden forsinket til et møde i Luton nord for London, så jag lejede en bil i lufthavnen og så var det bare der op ad. De to første rundkørsler var en udfordring, men så gav det hele sig selv.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu