Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

:( Jeg skal hente en trailer i Göteborg på lørdag, men jeg når ikke at montere min trækkrog.... (den kommer først i morgen eftermiddag) Findes der en venlig sjæl som vil bytte bil på lørdag. Det er helt ligegyldigt hvilken bil det er, bare den kan/må trække 850kg

Besvaret
:( Jeg skal hente en trailer i Göteborg på lørdag, men jeg når ikke at montere min trækkrog.... (den kommer først i morgen eftermiddag) Findes der en venlig sjæl som vil bytte bil på lørdag. Det er helt ligegyldigt hvilken bil det er, bare den kan/må trække 850kg
Findes der ikke nogle trailere i Malmö ? :scared:
Besvaret
Findes der ikke nogle trailere i Malmö ? :scared:
Jo....og, nej... det gør der ikke. Det er en lukket trailer som jeg skal bruge til at ha' min racer i. Dem er der ikke mange af, medmindre man vil/kan betale kassen for dem. Men, jeg mangler jo stadig noget at spænde foran :o
Besvaret
En bil med krog :):)
Peter ... Du er en stjerne... Jeg har brugt hele formiddagen på at montere den krog som jeg har modtaget, men bliver nød til at afmontere potten også. Det har jeg ikke tid til idag..... Hvordan går vi det rent praktisk ???
Besvaret
Peter ... Du er en stjerne... Jeg har brugt hele formiddagen på at montere den krog som jeg har modtaget, men bliver nød til at afmontere potten også. Det har jeg ikke tid til idag..... Hvordan går vi det rent praktisk ???
Ring til mig over middag,så finder vi ud af noget :):)
Besvaret
LOL det havde jeg ikke set... Men så ved du det til en anden gang :):)
Jeg har trækkrog bag i bilen..... Om meget kort tid har jeg forhåbentlig trækkrog bag bilen :D Men, ellers tak for tilbuddet :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...