MC Manden Skrevet January 17, 2008 Rapporter Skrevet January 17, 2008 :( Jeg skal hente en trailer i Göteborg på lørdag, men jeg når ikke at montere min trækkrog.... (den kommer først i morgen eftermiddag) Findes der en venlig sjæl som vil bytte bil på lørdag. Det er helt ligegyldigt hvilken bil det er, bare den kan/må trække 850kg
Miriam Besvaret January 17, 2008 Rapporter Besvaret January 17, 2008 :( Jeg skal hente en trailer i Göteborg på lørdag, men jeg når ikke at montere min trækkrog.... (den kommer først i morgen eftermiddag) Findes der en venlig sjæl som vil bytte bil på lørdag. Det er helt ligegyldigt hvilken bil det er, bare den kan/må trække 850kg Findes der ikke nogle trailere i Malmö ?
don j Besvaret January 17, 2008 Rapporter Besvaret January 17, 2008 joo men det hjælper jo ikke noget hvis ikke han har noget at spænde den efter;)
MC Manden Besvaret January 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 18, 2008 Findes der ikke nogle trailere i Malmö ? Jo....og, nej... det gør der ikke. Det er en lukket trailer som jeg skal bruge til at ha' min racer i. Dem er der ikke mange af, medmindre man vil/kan betale kassen for dem. Men, jeg mangler jo stadig noget at spænde foran :o
Peter H. Besvaret January 18, 2008 Rapporter Besvaret January 18, 2008 Hvis du gider köre op til mig så har jeg en til dig :)
MC Manden Besvaret January 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 18, 2008 Hvis du gider köre op til mig så har jeg en til dig :) Hej Peter Hvilken en har du ? En bil med krog jeg må låne, eller en lukket trailer jeg kan købe ?
MC Manden Besvaret January 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 18, 2008 En bil med krog :):) Peter ... Du er en stjerne... Jeg har brugt hele formiddagen på at montere den krog som jeg har modtaget, men bliver nød til at afmontere potten også. Det har jeg ikke tid til idag..... Hvordan går vi det rent praktisk ???
Mr. Kubik Besvaret January 22, 2008 Rapporter Besvaret January 22, 2008 Hold da op, ham Peter er da en meget venlig mand :-)
Peter H. Besvaret January 23, 2008 Rapporter Besvaret January 23, 2008 Peter ... Du er en stjerne... Jeg har brugt hele formiddagen på at montere den krog som jeg har modtaget, men bliver nød til at afmontere potten også. Det har jeg ikke tid til idag..... Hvordan går vi det rent praktisk ??? Ring til mig over middag,så finder vi ud af noget :):)
MC Manden Besvaret January 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 23, 2008 Ring til mig over middag' date='så finder vi ud af noget :):)[/quote'] Ja, det er da lidt sent.. Det var jo i weekenden, men... det er klaret :)
Peter H. Besvaret January 23, 2008 Rapporter Besvaret January 23, 2008 Ja' date=' det er da lidt sent.. Det var jo i weekenden, men... det er klaret :)[/quote'] LOL det havde jeg ikke set... Men så ved du det til en anden gang :):)
MC Manden Besvaret January 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 23, 2008 LOL det havde jeg ikke set... Men så ved du det til en anden gang :):) Jeg har trækkrog bag i bilen..... Om meget kort tid har jeg forhåbentlig trækkrog bag på bilen :D Men, ellers tak for tilbuddet :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu