MC Manden Skrevet January 21, 2008 Rapporter Skrevet January 21, 2008 Er der nogle af jer der er bekendte med reglerne for forsikring for trailers ? Jeg har netop købt en, og sælger sagde at der ikke fandtes forsikringer til trailers og at vejskatten heller ikke skulle betales... Derimod skal den bare besiktiges hvert andet år... Er der nogle der kan af-/bekræfte dette ??
Guest Mogens Besvaret January 21, 2008 Rapporter Besvaret January 21, 2008 ...og sælger sagde at der ikke fandtes forsikringer til trailers Jow jow - www3.lansforsakringar.se/Uppsala/Privat/Forsakring/Fordon/Slapvagn/Pris_ansok/default.htm
MC Manden Besvaret January 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 21, 2008 Fandt selv svaret på min forsikrings website: Du behöver ingen trafikförsäkring för släp eftersom dragbilens försäkring gäller. Egendomsförsäkring för släp omfattar Brand, Stöld, Skadegörelse, Glasruta, Naturskada och Rättsskydd. Vagnskadeförsäkring för släp ersätter yttre skador och normal utrustning. För hästtransporter ersätts även plötslig och oförutsedd inre skada på släpet om hästen som orsakat skadan är försäkrad i Sveland
MC Manden Besvaret January 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 21, 2008 Jow jow - www3.lansforsakringar.se/Uppsala/Privat/Forsakring/Fordon/Slapvagn/Pris_ansok/default.htm Nu ved du så hvorfor jeg ikke er forsikret i det selskab
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu