Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kan ikke finde noget om ansvarsforsikringer når jeg læser på diverse svenske forsikringselskabers hjemmesider, hedder det mon noget andet her, er det inkluderet i en af de andre typer forsikringer eller bruger man det bare slet ikke? Hvordan fungerer det mon hvis man har en dansk ansvarsforsikring men bor i Sverige, de fleste forsikringer dækker jo uden forbehold tidsubegrænset i hele norden, så det må vel også gælde når man bor herovre. Jeg vil dog foretrække at få mig en svensk ansvarsforsikring da jeg regner med at den nok er billigst og omfatter mest.

Besvaret

En hem-forsikring er som en dansk indbo-forsikring, og dækker også ansvar for skader udøvet af hustandens beboere (dog ikke i arbejdsmæssig sammenhæng). Så en Villahem-forsikring, hvis du har hus, ellers er der tilsvarende modeller for bostadsret og lejere, dækker både som hem-forsikring og som villaforsikring ved skade på huset. http://www3.lansforsakringar.se/NR/rdonlyres/erynp4abbdxcmo5faaxtgxqw6igk4tmc3vpmknp4gvw6u5bveqhqi27g72s6kafpss7itn5hu2x2lmdovyawtffeh3b/Villahemutg02080101web.pdf Se side 4 :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...