EBL Skrevet January 23, 2008 Rapporter Skrevet January 23, 2008 Jeg kan ikke finde noget om ansvarsforsikringer når jeg læser på diverse svenske forsikringselskabers hjemmesider, hedder det mon noget andet her, er det inkluderet i en af de andre typer forsikringer eller bruger man det bare slet ikke? Hvordan fungerer det mon hvis man har en dansk ansvarsforsikring men bor i Sverige, de fleste forsikringer dækker jo uden forbehold tidsubegrænset i hele norden, så det må vel også gælde når man bor herovre. Jeg vil dog foretrække at få mig en svensk ansvarsforsikring da jeg regner med at den nok er billigst og omfatter mest.
larsk Besvaret January 23, 2008 Rapporter Besvaret January 23, 2008 En hem-forsikring er som en dansk indbo-forsikring, og dækker også ansvar for skader udøvet af hustandens beboere (dog ikke i arbejdsmæssig sammenhæng). Så en Villahem-forsikring, hvis du har hus, ellers er der tilsvarende modeller for bostadsret og lejere, dækker både som hem-forsikring og som villaforsikring ved skade på huset. http://www3.lansforsakringar.se/NR/rdonlyres/erynp4abbdxcmo5faaxtgxqw6igk4tmc3vpmknp4gvw6u5bveqhqi27g72s6kafpss7itn5hu2x2lmdovyawtffeh3b/Villahemutg02080101web.pdf Se side 4 :)
EBL Besvaret January 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2008 Var det svaret du søgte efter? Ja det var præcist det svar jeg søgte, tak for det!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu