Bimmer Skrevet January 30, 2008 Rapporter Skrevet January 30, 2008 Mine forældre snakker om at klippe mine boller af Og jeg vil derfor høre om der er nogle der har fået gjort det, og derfor kan anbefale et sted ? Gør jo ikke noget hvis det er et sted hvor der kommer nogle søde tæver
Guest jxhab Besvaret January 30, 2008 Rapporter Besvaret January 30, 2008 Det er nogle strenge forældre du har Bimmer! Jeg forslår et oprør!
Kira Besvaret January 30, 2008 Rapporter Besvaret January 30, 2008 Kongelunden i Kastrup - vi gav 1650,- incl. skærm og medicin Mindste beløbet vi fik tilbudt i Malmö var mindst 3400 SEK
Lynge Besvaret January 30, 2008 Rapporter Besvaret January 30, 2008 Og jeg vil da lige tilføje at det var på Ivan og ikke mig:scared: Kongelunden i Kastrup - vi gav 1650,- incl. skærm og medicin Mindste beløbet vi fik tilbudt i Malmö var mindst 3400 SEK
skallstorp Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 Skurup Nu er Skurup ikke lige rundt om hjörnet, men pröv at ringe til Kaminski i Skurup. Jeg tror ikke at han er så dyr. Vi gav 1200 for at få kastreret en hest for 1 år siden.
MissCath Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 Tsk tsk... Har den familie snart ikke logins nok her på debatten? ...Om ikke andet, Bimmer - så kan du da være glad for, at Johnny så ikke kommer til at sparke dig i bollerne igen... :th2:
Bimmer Besvaret January 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2008 Sagen er lidt den, at jeg har ikke noget pas, så jeg kan ikke tage til DK og få det lavet. Dem der solgte mig, kan lave det for 1600 hos deres dyrelæge, men så skal vi en tur til Göteborg, og det gider mor ikke rigtigt. Min far har en god ven hvis kone er vetrinær men hun er selvfølgelig på barsel, men der hvor hun arbejder kan de lave det for 2000,- så det er måske ikke så dårligt. Det ligger i Flyinge, 44 km fra Bunkeflostrand. Nå jeg kan jo ikke sige jeg glæder mig til at finde ud af hvad de gør, men hvis man skal tænke positivt, ja så slipper jeg for Johnnys støvler :)
skallstorp Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 Pas ?? Jeg tror ikke at man behöver pas til dette. Og hvorfor skal det koste så meget, du er vel chipmärket ? Det kan du vel få gjort hos enhver bolleknuser Sagen er lidt den, at jeg har ikke noget pas, så jeg kan ikke tage til DK og få det lavet. Dem der solgte mig, kan lave det for 1600 hos deres dyrelæge, men så skal vi en tur til Göteborg, og det gider mor ikke rigtigt. Min far har en god ven hvis kone er vetrinær men hun er selvfølgelig på barsel, men der hvor hun arbejder kan de lave det for 2000,- så det er måske ikke så dårligt. Det ligger i Flyinge, 44 km fra Bunkeflostrand. Nå jeg kan jo ikke sige jeg glæder mig til at finde ud af hvad de gør, men hvis man skal tænke positivt, ja så slipper jeg for Johnnys støvler :)
Bimmer Besvaret January 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2008 Jeg tror ikke at man behöver pas til dette. Og hvorfor skal det koste så meget' date=' du er vel chipmärket ? Det kan du vel få gjort hos enhver bolleknuser [/quote'] Chipmärket det ved jeg som ikke, men jeg er da reg osv? Men man skal da have pas til at køre til DK, og det har jeg ik.
skallstorp Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 Pas til DK, ja Passet laver bolleknuseren samtidig med rabis vaccinationerne. Det skal man ikke har sälgeren til ? Hvad er det lige at jeg ikke fatter her Chipmärket det ved jeg som ikke, men jeg er da reg osv? Men man skal da have pas til at køre til DK, og det har jeg ik.
Bimmer Besvaret January 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2008 Passet laver bolleknuseren samtidig med rabis vaccinationerne. Det skal man ikke har sälgeren til ? Hvad er det lige at jeg ikke fatter her jamen der var en der foreslog at jeg kunne tage til DK, og der svarede jeg at det kunne jeg jo ikke uden pas. Så det var som sådan bare en svensk bolleknuser jeg søgte....gerne en der kom med en god anbefaling. Mere var der som ikke i det. VUF VUF
skallstorp Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 Ok Jeg har forstået. Igen så har Kaminski et MEGET godt ry her på egnen hvad der angår hunde. Man skal bare bruge en anden til heste jamen der var en der foreslog at jeg kunne tage til DK' date=' og der svarede jeg at det kunne jeg jo ikke uden pas. Så det var som sådan bare en svensk bolleknuser jeg søgte....gerne en der kom med en god anbefaling. Mere var der som ikke i det. VUF VUF[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu