Guest jxhab Skrevet January 30, 2008 Rapporter Skrevet January 30, 2008 "(...) Inför det här året planeras två ytterligare två förbättringar. Dels ska man från och med i vår kunna köra igenom betalstationen utan att behöva stanna vid bommen för att registrera brobizzen. Dels öppnas tjänsten Mitt Konto på Øresundsbrons hemsida för pendlare och affärskunder. Där kan man logga in för att anmäla förändringar som gäller brobizz, kontokortsnummer eller för att ställa frågor. Tidigare har man varit tvungen att ringa för att anmäla den typen av ärenden. Tjänsten Mitt Konto öppnades för avtalspendlare i mitten av januari och i mitten av februari kommer tjänsten att bli tillgänglig för övriga kunder. " Resten af teksten kan findes her: http://www.nfo.nu/ ¤ Jeg skal være ærlig og sige, jeg har svært ved at se om det gør en forskel med hurtigere gennemgang i båsene, men at man kan checke sine rejser online er en super ting..
darksaint Besvaret January 30, 2008 Rapporter Besvaret January 30, 2008 forbedringer Jeg ved heller ikke hvordan de kan kalde det en konkret forbedring det er en service som midlertidigt har været lagt ned og som igen bliver åbnet broen er ikke blevet tillagt nogen ny værdi syntes jeg - og det gøjl med min konto ville jeg gerne bytte væk for nul prisstigninger 2008.
ARN Besvaret January 30, 2008 Rapporter Besvaret January 30, 2008 Forbedring???? Den er helt gal - NU bliver det nemlig ifølge brev dateret 19/12-07, fra Verkställande Direktör Øresundsbro Konsortiet, endnu mere risikabelt at køre igennem anlægget. Citat fra brevet: "Det innebär att kundernas säkerhet i högrengrad än i nuläget är beroende av medtrafikanternas beteende." Faktisk bliver det med det nye system så farligt, at gennemkørsel i bizzbane med MC nu definitivt er slut - ifølge direktören. HURRA for en forbedret service...
Toft Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 - og det gøjl med min konto ville jeg gerne bytte væk for nul prisstigninger 2008. Helt enig! Den brugerkonto er ikke en prisstigning værd :thumbdown Så længe man kan modtage fakturaer med fejl i, så må der vel også nødvendigvis være fejl i opdateringen af ens brugerkonto. Jeg stoler ikke på Broens system (og dermed heller ikke på min brugerkonto), så jeg fortsætter med at holde styr på mine passager i mit eget manuelle system. Men det lyder jo så flot på papiret når man slynger om sig med ord som "forbedringer", for at tage lidt af opmærksomheden fra den årlige prisstigning
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu