Zidane Skrevet January 31, 2008 Rapporter Skrevet January 31, 2008 Når hun skal give en bøde så går hun rundt om bilen....kigger hun foran, så gå hun på højre siden af bilen, så lidt til højre (stadigvæk på højre siden), så bag, så til venstre, så kigger hun flere gange op ad bygning...til sidst går hun. Hvad laver hun? Den "lille mobile-laptop" har hun haft i hånden hele tiden. Til sidst går hun uden at give bøden Sender hun bøden med posten? Eller hvad?
BS Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 Kom hun ikke tilbage og satte bøden? For bilen skal jo observeres i, jeg mener, 10 min.
Zidane Besvaret January 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2008 Kom hun ikke tilbage og satte bøden? For bilen skal jo observeres i, jeg mener, 10 min. De har ikke fået bøde efter en halv time. Hvorfor kigger hun på siderne af bilen? Hvad kan hun se? Hun kigger også på hjulene...
Futz Besvaret January 31, 2008 Rapporter Besvaret January 31, 2008 hun syntes nok det var nogle svedige gangsta fælge der sad på. Eller også så hun på ventil indstillingerne mhp. at komme tilbage senere men det kom hun fra fordi der var udsalg i butikken i nummer 17 .......;)
Toft Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 ....eller også opdagede hun til sidst at det var en miljöbil, som kan parkere gratis i storbyerne
benjaminsmor Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jeg har hørt at de kigger på hjulene hvis det er sådan et sted man skal stille p-skiven. For så kan de se om folk bare går ned og ændrer på skiven eller om de har været ude og køre en tur og parkeret igen (som man skal åbenbart). Jeg ved ikke helt om hvordan de tjekker det, men jeg har fået det af vide af en p-vagt engang.
BS Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jeg har hørt at de kigger på hjulene hvis det er sådan et sted man skal stille p-skiven. For så kan de se om folk bare går ned og ændrer på skiven eller om de har været ude og køre en tur og parkeret igen (som man skal åbenbart). Jeg ved ikke helt om hvordan de tjekker det' date=' men jeg har fået det af vide af en p-vagt engang.[/quote'] Tidligere kunne man opleve der var sat en kridstreg på dit dæk hvor det vender mod jorden. Idag kan de vist skrive det i deres computer. Men ventil stillingen er et gammelt trick
ulmus Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Hvorfor spurgte du hende ikke????
EBL Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Når hun skal give en bøde så går hun rundt om bilen....kigger hun foran, så gå hun på højre siden af bilen, så lidt til højre (stadigvæk på højre siden), så bag, så til venstre, så kigger hun flere gange op ad bygning...til sidst går hun. Hvad laver hun? Parkeringsvagterne er i virkeligheden efterhånden deltids undercover antiterror politibetjente der holder øjne og øre åbne for bilbomber og des lige i vores ellers så rolige gader. Til det formål er det væsentligt at se om en mistænkelig bil har, områder der er ser ud som om det er ridset af værktøj, har områder der er mistænkeligt rent/beskidt, manglende stelnummer, tegn på malingspletter, tapemærker, udstikkende ledninger, dele af bilen der ikke er del af dens originale design o.s.v. o.s.v. Det må have været det hun kiggede efter.......eller også noterede hun sig bare hjulenes placering, parkeringsskive, om han holdt ovenpå striber/kantsten og den slags. Grunden til at hun gik uden at give bøden var sikkert at politiets antiterrorkorps havde brug for hendes assistance andensteds ;), eller mere sandsynligt slog hun måske bare bilen op og fandt ud af at det var en bil der ikke var umagen værd at give en bøde (eks. en civil politibil eller en ambassadebil) Se bare ham her på billedet, tror i han bare er en almindelig parkeringsvagt...nej vel ?;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu