Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej hej, min Golf 1,6 fra 2004 er begyndt at blinke "Service Now", så det er jo nok tiden at jeg finder et andet sted end DIN BIL for at få smidt noget olie i maskineriet. Har ligesom ikke fået det bedste indtryk af dem gennem dette forum :lol:.. er der nogle der ved hvor man kan finde et godt sted i Malmö?.. har ikke rigtigt tænkt mig at køre til Hörby:( En anden ting, er jeg helt væk fra hegnet eller skal bilen ikke kun have service hver 30.000 km? havde den til "Det lille" service for 17000 km. siden (90.000). Og nu brokker den sig så efter 107000 km. :confused:

Besvaret

VW I Trelleborg skulle også være OK. Jeg kender ikke serviceintervallet på din Golf, men det afhænger ikke kun af km - der skal heller ikke været gået mere end et år siden sidste service - er der det?

Besvaret

Hvis det bare er olie og olliefilterskifte + lidt småting så kan Vianor gøre det noget billigere end som hos et autoriseret VW værksted. Vi plejer at få vores Golf lavet hos Skoda på Agnesfridsvägen. Ikke så langt fra Jägersro. De er autoriseret VW værksted. De er udemærket synes jeg. Det kan dog være lidt et problem nogle gange at få bilen færdig samme dag, hvis det kræver reservedele. Det er ikke altid de har så meget på lager. De er rimelig gode til at holde kontakt med kunden og fortælle hvad der sker.

Besvaret

Tak for svaret.. kan se at det var Maj 2006 at jeg sidst havde den inde sidst. Men jeg må jo bare få den ud et sted hvor de kan sætte en computer til den, er bare i tvivl om det var det helt store eftersyn den skulle have nu, men det finder jeg jo nok ud af :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...