Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside, men hastigheden er begrænset til 70 km/t pga hård vind. Nogen der har set nogle advarsler under turen over broen???? Jeg har nemlig en tom trailer med over.....

Besvaret

Der var ikke nogle restriktioner da jeg kørte over kl 6.15, altså andet end at hastigheden er sat til 70 km/t på det midterste stykke. Det blæste ikke så meget som jeg troede det ville (kørte 105 km/t hele vejen over broen, ligesom alle de andre, bortset fra dem der kørte hurtigere), så tror ikke der er nogen problemer med at tage en trailer med over. Kører selv i en lille pissepotte, og den stod godt fast i sidevinden hele vejen over :th2:

Besvaret
Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside, men hastigheden er begrænset til 70 km/t pga hård vind. Nogen der har set nogle advarsler under turen over broen???? Jeg har nemlig en tom trailer med over.....
Jeg så ikke noget da jeg kørte over, og jeg synes heller ikke det blæste så meget som igår da vi kørte hjem, hvor de var lukket, og der står heller ikke noget på deres hjemmeside (hvis man kan regne med det) Men nu holdt ejg jo ikke rigtig øje, så jeg tør ikke garantere det men jeg er næsten sikker....hvis du kan bruge det til noget :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...