Jump to content

Hvor mange er vi??

Recommended Posts

Besvaret

Hov det kune være jeg skulle skrive noget også!!! :new: Jeg hedder Sofie(22) og bor sammen med min kæreste Lars(32) i nærheden af Oxie Centrum!! Sammen har vi en dejlig dreng, Liam, fra den 13 Januar!! Vi flyttede her over i juli 07...

Besvaret

Hej, Jeg hedder Peter (31) og bor sammen med min kæreste Henriette(29), vi bor på Lergodsvägen så det er også et stenkast fra centrum. Vi har boet her siden d. 14. September. MVH, Peter

Besvaret

Hello Jeg hedder Kamran (30) og bor sammen med kæresten Ditte (31) Flamtegelvägen 65 Har boet her siden 03.07.2006 Vi har 2 hunde Muska (8) og Misha (5) det er mor og datter (Rottweiler)

Besvaret

Jeg hedder Jennifer (24), og bor her sammen med min kæreste Kenneth (27). Vi bor også et stenkast fra centrum, på Keramikvägen. Vi har boet her siden Juli 2007. :) Og så lige et lille opråb. Jeg er flyttet hele vejen fra Odense, og derfor er de fleste gamle venner desværre faldet fra. Så hvis der skulle være nogen, som ligesom jeg, savner nogen at tage en kop kaffe/et glas rødvin med eller lign., i ny og næ, ja så er I meget velkomne til at skrive! :)

Besvaret

vi har boet her siden april 06. jeg (camilla) 25, manden (ørn) 29, og svigersøster (loa) 27. har 2 børn på fhv 15 md og 3 md. svigerfar og svigermor er lige flyttet i lejlighed overfor. og ja vi er da friske på en kop øl.. (hehe) eller kop the en dag.. de fleste er også røget i svinget her.. vi kom fra birkerød, og der er da godt nok heller ikke mange der gider tage turen...

Besvaret
hej vi flytted her ovre i juni 07. kim er 27 og jeg er 23 og vi har en lille datter på 3 måneder. vi kender heller ikke så mange her ovre:new:
vi bor på stengodsvägen
Besvaret

Hej jeg er helt ny herinde. Er helt klart med på en kop kaffe, hvis nogen har lyst! Jeg hedder Anja (33) og min mand Aameur (30). Vi har lige fået en lille datter Sanna den 14.12.2007. Vi bor på Keramikvägen og har boet i Oxie siden feb 2007.

Besvaret

Hej alle Min kæreste Jakob (23) og jeg (23) flyttede til Oxie 1.maj 2007. Vi har Oxie centrum som "baghave", bor på Stengodvägen Kunne være godt med nogle bekendtskaber der gjorde at man havde nogle at snakke med i sverige også. De fleste "gamle" venner mødes man med i DK. Nogle der ved om der er andre aktiviteter end fodbold i Oxie? Evt. step eller noget mere kvindeligt?? :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...