dkrath Skrevet February 9, 2008 Rapporter Skrevet February 9, 2008 Hej dansk/svenskere, Jeg har kun været til syn 2 gange i Sverige og det var begge gange i forbindelse med import af bil fra Tyskland. Nu har jeg haft min Boxster i snart 1 år og så skal jeg jo til syn engang i 2008. Jeg har fået et brev med posten at det senest skal ske d. 1. Juli 2008. Jeg har ikke behov for at gå og vente så længe, så jeg har tænkt mig at gøre det noget før. I den sammenhæng kom jeg til at tænke på debatten - jeg har hørt jer snakke om "drive-in" syn. Nogen der kan forklare lidt om det? Ligger der en synshal i Malmö jeg bare kan køre til uden at booke tid? Nogen der har nogen erfaringer? Jeg har ikke brugt søgefunktionen, så hvis i skal blive sure over det kan i gøre det i Private Messages. Mvh Danny
EBL Besvaret February 9, 2008 Rapporter Besvaret February 9, 2008 I den sammenhæng kom jeg til at tænke på debatten - jeg har hørt jer snakke om "drive-in" syn. Nogen der kan forklare lidt om det? Ligger der en synshal i Malmö jeg bare kan køre til uden at booke tid? Man kan se hvilke stationer der tilbyder drive in syn her: http://www.bilprovningen.se/externt/bpweb.nsf/va_LookupWeb/F0BAAAC5F2690690C1256F46004D3EC6!Opendocument Jeg har ikke selv prøvet det, jeg plejer bare at ændre tidsbestillingen til et tidspunkt der passer mig.
MC Manden Besvaret February 9, 2008 Rapporter Besvaret February 9, 2008 Der er vist ingen drive-in i Malmö mere... Og, tro mig... Det gad du heller ikke alligevel !. Dengang der var drive in's, så kunne der let være 4-5 timers ventetid. Det tager 2 sekunder at booke tid på nettet og deres tidsskema plejer at holde.
dkrath Besvaret February 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 9, 2008 Der er vist ingen drive-in i Malmö mere... Og, tro mig... Det gad du heller ikke alligevel !. Dengang der var drive in's, så kunne der let være 4-5 timers ventetid. Det tager 2 sekunder at booke tid på nettet og deres tidsskema plejer at holde. Lyder da også irriterende :S Jeg må booke en tid istedet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu