Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej allesammen, Starter lige med at undskylde brugen af et ikke DK keyboard, sidder med konens japanske laptop. Jeg vender tilbage i slutningen af Marts og er derfor aabne for opgaver fra 1 April da jeg allerede har et par smaaopgaver i kalenderen dagen efter hjemkomst. Jeg undskylder de mange opgaver, i har tilbudt mig, jeg har maatte sige nej tak til grundet mit ophold i Japan. Soerg for at vaere i lidt god tid saafremt i oensker tilbud eller i har en tidsbestemt opgave da jeg som regelt har UTROLIGT travlt fra April til Oktober. Skulle der vaere nye medlemmer af denne glimragende debat side, som ikke kender til mig eller mit arbejde, saa er jeg sikker paa i kan faa feedback fra efterhaanden mange herinde jeg har hjulpet med en maler opgave. Man kan ogsaa tage et smut forbi Porsche og Bentley Center Sjaelland paa bispebuen i Koebenhavn og se deres domicil hvor jeg har malet 70% af det indvendige (Showroom, Kontorer etc.) i slutningen af 2006 samt i begyndelsen af 2007. Har i spoergsmaal, saa spoerg endelig. Og til alle jer gamle, saa ser jeg frem til en kop mocca eller en kop oel naar jeg er tilbage. - Pendleren

• 1 month later...
Besvaret

Så er jeg landet og er modtagelig overfor evt. opgaver. Send mig en PM og vi finder en dag hvor jeg kigger forbi og kigger på det. Uforpligtende naturligvis. Til jer jeg allerede har en aftale med de næste par dage, så tales vi lige ved idag. Hav en super Fredag og en velfortjent weekend :) Venligst Pendleren

Besvaret
Så er jeg landet og er modtagelig overfor evt. opgaver. Send mig en PM og vi finder en dag hvor jeg kigger forbi og kigger på det. Uforpligtende naturligvis. Til jer jeg allerede har en aftale med de næste par dage, så tales vi lige ved idag. Hav en super Fredag og en velfortjent weekend :) Venligst Pendleren
Så der mail i din inbox :)
Besvaret
Velkommen tilbage! Hvis du har lyst er du velkommen forbi på en øl en dag igen, og se hvordan det har blevet. MVH Anders
Tak, det er en aftale, Anders. Jeg giver lige lyd fra mig, så vi kan finde en dag i nær fremtid :)
  • 3 weeks later...
Besvaret

Modtager du ikke PM her eller hvad? Har sendt den samme 2 gange nu. Første gang kort tid efter din original post, og nu for nogle dage siden. Har intet hørt.

Besvaret

Hej Allesammen og tak for jeres PM's Jeg har nubesvaret disse og undskylder ventetiden, men er simpelthen blevet bombarderet med arbejde her fra Debatten. :) Jeg håber i bærer over med mig :) Der er nu styr på PM's og disse besvares samme dag. Endnu engang tak for jeres tiltro til mit arbejde og god weekend til alle. Venligst Maleren

• 4 weeks later...
Besvaret
Hvad koster du i timen ?
Nu er opgaven hos Futz godt nok afsluttet for noget tid siden, men til andres info kan jeg sige at største delen af mine kunder (inkl. mine sunddebat kunder) vælger fast pris istedet for time pris. Det bliver for det meste billigere på den måde. Har i brug for en maler el. mangler maling til eget projekt, så smid mig en PM. I kan evt. forhøre jer om mit arbejde her på debatten. Der skulle være nok at spørge :) Takker mange gange for jeres tillid, kære sund kolleger. Hav en super weekend.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...