Fagerland Skrevet February 13, 2008 Rapporter Skrevet February 13, 2008 Nettoflyt skulle i følge dette gode forum være billigst. Jeg har lige fået oplyst en pris fra dem af på 895,- pr time for 3 mand inkl. bil. Der skal flyttes fra 3. sal til 4. sal i centrum af Malmø. 5 min kørelse. Og der er elevator begge steder. Men er 895,- billigt?
P.Hartmann Besvaret February 13, 2008 Rapporter Besvaret February 13, 2008 Nettoflyt skulle i følge dette gode forum være billigst. Jeg har lige fået oplyst en pris fra dem af på 895,- pr time for 3 mand inkl. bil. Der skal flyttes fra 3. sal til 4. sal i centrum af Malmø. 5 min kørelse. Og der er elevator begge steder. Men er 895,- billigt? øhhhhh......hvis en muretime ligger på 380-480 pr. time......hvordan synes Du så det er med 895,- for 3 mand...!!!!!!!......hvad ligger Du selv på i timeløn når Du laver noget..??
Fagerland Besvaret February 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2008 ja hvad synes du selv!!!!. Inden du næste gang sætter spørgsmål tegn ved min intelligens samt min sunde fornuft, så prøv at læse nogle af mine andre indlæg!! Der er tale om simpel sammenligning. Er X flyttefirma billigere end Y flyttefirma, da jeg IKKE er bekendt med flyttefirma priser i SV. Jeg kan oplyse, så du ikke tror jeg komplet dum, at jeg i DK har en pris på 450 for 2 mand inkl. mand. Klaphat:fight:
MC Manden Besvaret February 13, 2008 Rapporter Besvaret February 13, 2008 Jeg kan oplyse, så du ikke tror jeg komplet dum, at jeg i DK har en pris på 450 for 2 mand inkl. mand. Klaphat:fight: Inden du klapper med hatten... hvad er det så du har inkl. i prisen for 2 mand ? En mand extra ? :D
Fagerland Besvaret February 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2008 Der er 3 mand i den danske pris, men den 3. mand pakker kun bil. Han bære ikke ting. Så ham tæller jeg ikke med. MEN bare drop alle kommentar. Mit spg gik på en sammenligning. INTET andet. Hvis der ikke er noget at byde ind med på den konto, så undlad venligst
Sune Besvaret February 13, 2008 Rapporter Besvaret February 13, 2008 Der er da vist nogle her som får for lidt ;-)
Buddha Besvaret February 13, 2008 Rapporter Besvaret February 13, 2008 Nej tak...Jeg har mit eget kontor..............:D Der er 3 mand i den danske pris, men den 3. mand pakker kun bil. Han bære ikke ting. Så ham tæller jeg ikke med. MEN bare drop alle kommentar. Mit spg gik på en sammenligning. INTET andet. Hvis der ikke er noget at byde ind med på den kontor, så undlad venligst
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu