Scion Skrevet February 13, 2008 Rapporter Skrevet February 13, 2008 Hej, Jeg fandt i en eller anden tråd et nummer til en svensk forsikringsmægler, og fik en snak med ham for ca. en måned siden, jeg har så forlagt hans nummer i mellemtiden, og efter at have brugt ganske meget tid på at søge efter hans nummer her på forumet, så giver jeg op. Det var en gut som sagde han havde hjulpet mange danskere med forsikring, og at danske var så søde eller noget i den stil :) Ham snakkede jeg så med, og på trods af at jeg synes det tilbud han fandt til min bil var totalt absurd, så er det stadig det billigste (13500SEK for en RX-8). Er der nogen der evt. kan huske/finde/noget nummeret på sådan en fætter?
Toft Besvaret February 13, 2008 Rapporter Besvaret February 13, 2008 Er det Tobias Malming fra Tennant du søger?
Toft Besvaret February 13, 2008 Rapporter Besvaret February 13, 2008 Ellers er der denne tråd her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=10721 hvis det er ham du søger :)
Scion Besvaret February 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2008 yep, det ser helt rigtigt ud! :) hvordan faen fandt du den :)? tak i øvrigt!
Toft Besvaret February 13, 2008 Rapporter Besvaret February 13, 2008 hvordan faen fandt du den :)? Med søgefunktionen, den er guld værd ;) tak i øvrigt!det var da så lidt :)
Scion Besvaret February 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2008 jeg sad og baksede med søge funktionen i godt en time, og gravede igennem sidevis af indlæg, no luck :| jeg plejer ellers at have gode google skills :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu