Fish_DK Skrevet February 17, 2008 Rapporter Skrevet February 17, 2008 Jeg er ved at flytte ind i en lejlighed hvor jeg selv havde tænkt mig at udskifte plastmattorna som jeg så har fundet ud af hedder Plastgolv. Men jeg kan ikke rigtig finde nogle sider på svensk hvor jeg kan se en reel pris . Jeg tænker på de store kæder såsom Coop Bygg og Bauhaus hvor de ofte har tilbud på diverse ting. Jeg har nemlig ikke så mange penge at rutte med. Så er der nogen der kender et sted online eller noget man kunne se på? På forhånd tak
Thomas Besvaret February 17, 2008 Rapporter Besvaret February 17, 2008 Laminat er billigt og nemt og lige til at ligge ovenpå! Jeg er ved at flytte ind i en lejlighed hvor jeg selv havde tænkt mig at udskifte plastmattorna som jeg så har fundet ud af hedder Plastgolv. Men jeg kan ikke rigtig finde nogle sider på svensk hvor jeg kan se en reel pris . Jeg tænker på de store kæder såsom Coop Bygg og Bauhaus hvor de ofte har tilbud på diverse ting. Jeg har nemlig ikke så mange penge at rutte med. Så er der nogen der kender et sted online eller noget man kunne se på? På forhånd tak
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu