Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Oh ja - et rigtig hyggeligt sted. Var der sidst for et par år siden men nu du nævner stedet må det snart besøges igen: 27 forskellige fadøl og 150 forskellige whiskyer har de at byde på.

Besvaret

27 slags fadøl? Dem så jeg slet ikke. Jeg havde mere travlt med at komme igennem hylde 1 og 2 i deres 2 øl køleskabe for flasker. DAMN de har meget lækkert!

Besvaret

Ok...når vi nu skal flue kneppe... Hvad er forskellen på en engelsk og irsk pub som vi ser dem i norden? Mit bud er, Ingen ud over det fodboldhold de holder med :D

Besvaret

Njä, det kan väl vara rätt, men i så fall kan man ju rekommendera vilka barer som helst. Som tex....här kommer det... Bullen/Två Krögare på Storgatan. Slå mig inte, ni som varit på forumet länge :p

Besvaret
Ok...når vi nu skal flue kneppe... Hvad er forskellen på en engelsk og irsk pub som vi ser dem i norden? Mit bud er, Ingen ud over det fodboldhold de holder med :D
Der er næppe nogle irere der gider se fodbold.... Så snakker vi rugby og ikke mindst hurling (ja, Hurling.. med H) Desuden er der jo kæmpe forskel på øllen... Altså, Newcastle Ale er jo ikke helt det samme som en god Guinness;)
Besvaret

Jeg er helt enig.. Det er øllet de har på fad der gør forskellen ;) Desværre har jeg endnu ikke været på en irsk pub her i norden der kunne servere en Guiness som i Dublin :( Det smager simpelthen ikke lige så godt her... (Boede selv i Dublin 2003-2007)

Besvaret
Desværre har jeg endnu ikke været på en irsk pub her i norden der kunne servere en Guiness som i Dublin
Guinness ....Øllen som den ene halvdel ikke kan stave til og den anden halvdel ikke kan li' :love2:
  • 2 weeks later...
Besvaret

det ser ud som om jeg ikke er den eneste herinde der kan lide øl... ;-) måske vi skulle lave en hel udflugt en dag, og smage på ALLE de forskellige herligheder... hehe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...