Jump to content

Hvor syg er man lige i roen, når man gør sådan noget??

Recommended Posts

Besvaret

Ja man fatter det jo ikke, overhovedet. Men det er efterhånden en afstumped verden vi lever, hvis man ikke gider sin hund mere så hænger man den i et træ, hvis man vil have en ny hue, ja så stikker man da bare en ned der har en hue:rolleye: Hvis man ikke vil have sin hund mere så gå da ned til dyrlægen med den og få den aflivet på en ordentlig måde eller aflever den på et dyre intenat. Jeg fatter ikke den der sadistiske mentalitet der ligger til grund for de her handlinger. Og der skal ikke være nogen tvivl fra min side, folk der laver den slags, burde sættes i forvaring på ubestemt tid. For det er egentlig ikke folk jeg har lyst til at have gående rundt i vores samfund, så kan de jo prøve at rette dem til med noget behandling. Men lykkes det ikke tja så skal de ikke ud igen:mad: Hårdt men uretfærdigt;)

Besvaret
:lol: Ja nemli ja..................... Ret beset burde folk med dyr prioritere lidt..... Tror der er vigtigere ting end en hund der får lidt strips om munden...Bevares, det er da trist, men ikke noget man kan gøre noget ved.... Tænk først og fremmest på alle de børn der sulter. Personligt mener jeg at mennesker til enhver tid burde komme foran dyrene, hvad angår mad og andet.... Tag de penge folk bruger på deres dyr og send dem til Afrika eller donér dem til AIDS forskning eller andet.... Så kan du sætte det totalt forskruede samfund i relief......:sick:
Så kan han ligge der og vente på at der kommer en bjørn forbi ;)
Besvaret
:lol: Ja nemli ja..................... Ret beset burde folk med dyr prioritere lidt..... Tror der er vigtigere ting end en hund der får lidt strips om munden...Bevares, det er da trist, men ikke noget man kan gøre noget ved.... Tænk først og fremmest på alle de børn der sulter. Personligt mener jeg at mennesker til enhver tid burde komme foran dyrene, hvad angår mad og andet.... Tag de penge folk bruger på deres dyr og send dem til Afrika eller donér dem til AIDS forskning eller andet.... Så kan du sætte det totalt forskruede samfund i relief......:sick:
Eneste forskruede her, er da vidst det indlæg der? Hvad hulen har de to ting med hinanden at gøre? Overhovedet??? Det koster gratis, at være god ved dyrene? Og børn i Afrika lider ikke af, at man er god ved dyr? Jøsses...
Besvaret

Jeg synes klart det er et spørgsmål om at folk skal begynde at prioritere.... Og fordi du ikke bryder dig om mit indlæg, så kalder du det forskruet??? Er det forskruet at behandle mennesker bedre og mere værdigt end dyr??? I min verden er der ingen tvivl....

Eneste forskruede her, er da vidst det indlæg der? Hvad hulen har de to ting med hinanden at gøre? Overhovedet??? Det koster gratis, at være god ved dyrene? Og børn i Afrika lider ikke af, at man er god ved dyr? Jøsses...
Besvaret

Jamen vi er da helt enige om at der ikke nogen der skal behandles på denne måde, hverken mennesker eller dyr. Men det er jo ikke meget værd at sætte tingene sådan op. Hvis du syntes at de penge vi bruger på vores hunde skal sendes til afrika i stedet, så kunne jeg også mene at de penge du har brugt på din RS8(tror jeg det var), skulle sendes til afrika istedet.Vi kunne også bgynde at bo i kollektiv alle sammen for at spare nogle flere penge sammen og sende til Afrika. Det er ikke for at starte en stor diskution, for tror egentlig tror jeg ikke vi er så langt fra hinanden, det handler bare om hvad priotere at bruge vores midler på. Det giver jo ikke så meget mening at pege fingre af hinandens priotering for det bliver vi aldrig enige om alligevel;) Så at nogle mennesker bliver behandlet elendigt nogen steder, forsvare jo ikke andre behandler dyr dårligt.

Jeg synes klart det er et spørgsmål om at folk skal begynde at prioritere.... Og fordi du ikke bryder dig om mit indlæg, så kalder du det forskruet??? Er det forskruet at behandle mennesker bedre og mere værdigt end dyr??? I min verden er der ingen tvivl....
Besvaret
Jeg synes klart det er et spørgsmål om at folk skal begynde at prioritere....
Prioritere hvad? Mennesker, religion, dyr, ferier, fladskærms-tv, store biler?
Og fordi du ikke bryder dig om mit indlæg' date=' så kalder du det forskruet???[/quote'] Det var nu ikke så meget at jeg ikke brød mig om, som det var at det ikke gav mening. Men kaldte det forskruet ... det gjorde jeg vidst, ja. I tilfældet ovenover, så mener jeg sku egentlig at dyret har fortjent at blive behandlet mere værdigt, end vedkommende der stripsede den. Men det ene udelukker faktisk ikke det andet! Tro det eller ej, men det er faktisk muligt både at behandle dyr og mennesker værdig ... Yeah, who would have guessed, huh? Sikkert ikke... Men i din verden render helten også rundt i blåt undertøj, med rød kappe... ;)
Besvaret
:lol: ...En masse pladder...
Mule, for faen, hold nu op! Nu var vi lige så glade for, at du var holdt op med alt det fis, som du var blevet kendt for; nemlig at smide en bombe midt i en diskussion, hvor du godt ved, at det vil pisse folk af! Vi har allesammen båret over med dig og et eller andet sted accepteret, at du har skiftet profil og det endda indtil flere gange. Så sent som i går sagde jeg til Lotte, at jeg synes det var ok, at folk føler for at starte på en frisk. Hvordan de så vælger at starte på en frisk, er forskelligt fra person til person, men vi har allesammen affundet os med din måde, omend vi har moret os lidt over det. Du har tidligere pisset mig totalt af i anden tråd - sjovt nok også om dyr. Jeg vælger at lade dit første indlæg passere, fordi jeg ved, at du kun skriver som du gør, fordi du vil strø salt i såret og drille - lege troll! Brian, lad nu vær' med det. Vi kan allesammen bedre lide dig, når du ikke gør sådan noget, så tænk over det, ikk'? :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...