Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogle af jer herinde MÅ simpelthen ha' prøvet det her... :laugh: Jeg har fået et fint brev fra Polismyndigheten, hvor de meget gerne vil have, at jeg indfinder mig hos Polishuset i Eslöv. Anledningen til kallesen: Begäran om identifiering och förhör med föraren till pb XXX XXX. Fordonet framfördes med för hög hastighet måndagen den 21 januari 2008 kl 18.21 på Knudsens Gade 37 i Köpenhamn. Hvordan skal jeg forholde mig til det udover at møde op altså? Hvad har andre gjort og hvad er der sket senere osv...? :o

Besvaret
Ignorer lortet......Så sker der ikke mere.....
ja, det prøve jeg så, men gik bare ikke, der kom et nyt brev hvor der stod de ville møde op på min adresse. ringe til dem og sagde jeg ikke kunne komme i deres åbenningstider, den søde politi kvinde sagde at hun ville sende det retur til DK. også gik der lang lang tid men pludselig lå der en bøde med et fint billede på. og et girokort på 500,00 kr. så jeg valgte at betale.
Besvaret
Nu ligger det ikke til mig at ignorere en henvendelse fra politiet i det land' date=' jeg bor i. Så hvis du har en bedre idé...?[/quote'] Hvis du ignorerer at møde op, vil de bare hente dig derhjemme i stedet eller hvor du nu måtte befinde dig .. det har jeg i hvert fald hørt om er sket før ...
Besvaret

Det er en henvendelse fra det danske politi......:) Den er bare viderebefordret af det svenske ditto.....

Nu ligger det ikke til mig at ignorere en henvendelse fra politiet i det land' date=' jeg bor i. Så hvis du har en bedre idé...?[/quote']
Besvaret
ja, det prøve jeg så, men gik bare ikke, der kom et nyt brev hvor der stod de ville møde op på min adresse. ringe til dem og sagde jeg ikke kunne komme i deres åbenningstider, den søde politi kvinde sagde at hun ville sende det retur til DK. også gik der lang lang tid men pludselig lå der en bøde med et fint billede på. og et girokort på 500,00 kr. så jeg valgte at betale.
Hvornår lang tid siden er det? Og 500 kroner??? Det var dog en billig fartbøde...?
Besvaret
Hvornår lang tid siden er det? Og 500 kroner??? Det var dog en billig fartbøde...?
fik brevet i september 07 fra malmö politi og fik så brevet fra DK starte af februar 08. og blev taget med 57km i 50 km zone
  • 3 months later...
Besvaret

Ja, jeg mødte op hos Polisen og talte med en meget, meget sød polis-kvinde (Havde ringet og spurgt, men jeg SKULLE møde op). Hun viste mig et foto af mig selv iført en Audi, højtsnakkende i telefon og åbenbart kørende 64 km/t, hvor man måtte køre 50. De havde så sat mig til 61 og det kostede mig 1.000,- (det vidste hun dog ikke). Hun spurgte om jeg kunne erkende det og så var den skid sådan set slået. Så brugte vi en del tid på at diskutere idiotien i at man holder fartkontrol kl. 18.30 en torsdag aften på en 4-sporet vej. Hun syntes det var temmelig tåbeligt - det samme gjorde jeg. Vi gav pænt hånd, jeg gik, betalte da bøden kom og har ikke tænkt mere over det... :p

Besvaret

Hvad sker der hvis man har kørt hurtigt nok til et klip ? Det danske politi finder vel aldrig ud af at indehaveren af køretøjet har et dansk kørekort ( hvis det er tilfældet ) :rolleyes: Det kræver vel at man bliver holdt ind til siden i dk.... hmm

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...