Guest jxhab Skrevet February 27, 2008 Rapporter Skrevet February 27, 2008 I foråret 2007 gennemførte Rådet for Større Færdselssikkerhed sammen med Politiet en interview-vejkantundersøgelse. Formålet var at belyse årsagerne og holdningerne til at kører for hurtigt. Link til PDF: http://www.sikkertrafik.dk/db/files/rapport_hastighed_juni_2007_m_forsi.pdf
CoolAIR Besvaret February 27, 2008 Rapporter Besvaret February 27, 2008 Interessant læsning, tak :) Bilag 5 er nu også underholdende... (liste over bilmærker) "Jeep stor, dyr" "Lækker bil" 8 styk "ved ikke"?! Super. Man må ikke håbe at betjentene skal vidne i retten...
MissCath Besvaret February 27, 2008 Rapporter Besvaret February 27, 2008 OT: Et eller andet sted synes jeg at det er mere forbløffende, at Inge Behrensdorff har fået X antal kroner for at lave en 72 siders tryksag, som udkommer i TOHUNDREDE eksemplarer??? Dér kan man sqda tale om spild af penge, hvis publikummet til pågældende publikation kun er på 200 personer?
Scion Besvaret February 27, 2008 Rapporter Besvaret February 27, 2008 OT: Et eller andet sted synes jeg at det er mere forbløffende, at Inge Behrensdorff har fået X antal kroner for at lave en 72 siders tryksag, som udkommer i TOHUNDREDE eksemplarer??? Dér kan man sqda tale om spild af penge, hvis publikummet til pågældende publikation kun er på 200 personer? vel meget normalt for sådan noget, det skal jo ikke ud til hr og fru hansen, det er eksperter (eller politikere) som skal se på det - SÅ mange er der jo ikke.
RAG Besvaret February 27, 2008 Rapporter Besvaret February 27, 2008 Jeg tror nu heller ikke at det er oplaget på 200 ex, der har drevet omkostningerne, men mere dataindsamling og analysearbejdet. Undersøgelsen er jo i sin fulde form offentliggjort på nettet - lettilgængeligt og til fordel for de træer, der ellers ville lægge cellulose til at trykke rapporten op i flere eksemplarer. Helt OK.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu