Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Er der nogen, der har erfaring med at spille bankerne ud mod hinanden, når vi taler om at optage lån? Jeg mener, at man kan få det billigere ved at ringe rundt og spörge. eller hur?

Besvaret
Jeg mener, at man kan få det billigere ved at ringe rundt og spörge. eller hur?
Naturligvis. En bank er en forretning, hvis vare blot er penge. De har tilmed den fordel at de kan / skal kreditvurdere alle - tænk hvis teleselskabet gjorde det samme: "Ja, du har SU-lån på 200K, så din minutpris stiger til 2,50" Du ikke bare KAN få lån billigere, du SKAL opsøge muligheden. Også selvom det er en ny bank og bankrådgiveren taler svensk. De har altid en margin at forhandle med og sætter dig i den høje ende af renteintervallet, når de tilbyder lån. Jeg er før lykkedes med at høvle 0,5% af et billån ved hjælp af lidt kræmmeri. Andre gange - som især ved en tilflytning til Sverige - er der dog omstændigheder der gør, at service + hjælp til overhovedet at få handlen i hus er påskønnet højere end de sidste gebyrer og procenter. Men det er jo at vurdere de varer du kigger på og finde ud af hvad de er værd. Hvis man bare stiller op med hatten i hånden eller vælger den første og den bedste stiger risikoen for at snyde sig selv. /Junkeren

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...