Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! nu har jag en plats ledig! Jag heter Mia, är 40 år, och hemmafru. Jag är fyrabarnsmamma, tre går i skolan och min fem-åriga son är hemma hos mig. Vi bor på segevång i malmö. Jag passar tre små underbara barn på dagarna, och har plats för ett till. Så väntar ni på dagis? eller behöver ni bara barnvakt lite då och då? Tveka inte att höra av er! Vi målar, pysslar, har sagostunder, sångstunder,utflykter m.m Här möts alla barn med samma respekt och värme. Jag har goda referenser, jag har jobbat på dagis i ca 15 år, och passat många barn i ca 11 år. Så vill ni ha barnvakt på dagar, kvällar eller helger? Hör gärna av er! Ps: jag jobbar aldrig på söndagar, för den är bara med familjen. Mvh Mia.:)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Besvaret
Hej! Jag heter Mia, är 40 år, och hemmafru. Jag är fyrabarnsmamma, tre går i skolan och min fyra-åriga son är hemma hos mig. Vi bor på segevång i malmö. Jag passar fyra små underbara barn på dagarna, och har plats för ett till. Så väntar ni på dagis? eller behöver ni bara barnvakt lite då och då? Tveka inte att höra av er! Vi målar, pysslar, har sagostunder, sångstunder,utflykter m.m Här möts alla barn med samma respekt och värme. Jag har goda referenser, jag har jobbat på dagis i ca 15 år, och passat många barn i ca 11 år. Så vill ni ha barnvakt på dagar, kvällar eller helger? Hör gärna av er! Ps: jag jobbar aldrig på söndagar, för den är bara med familjen. Mvh Mia.:)
Hej Mia hvad er prisen og hvor gammel skal barnet mindst være
  • 2 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...