Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Det er nu anden gang at denne bil holder på min p-plads, ringede til Europark, som var der efter 5 min og udskrev bøden. Er der en med svensk telefon der kan checke TJY273 (Mercedes) for mig? Vil gerne vide om det der er en der bor her i bygningen. Evt sende mig en PB. På forhånd tak! Jimmy

Besvaret

Fundet på nettet : Regnr: TJY273 Färg: SVART Fabrikat: MERCEDES-BENZ C 200 CDI Årsmodell: Fordonsslag: PB Fordonsår: 2002 Chassinummer: WDB2030041A377422 Senaste EU-regbevis del 2: Upplysningar: Ägare/Brukare Namn: DAIMLERCHRYSLER FÖRSÄLJNINGS AB Adress: BOX 9120 Postnr: 200 39 Förvärvsdatum: 2004-02-10 Ort: MALMÖ Försäkringsuppgifter Försäkringsbolag: Trygg-Hansa Försäkringsdatum: 2007-05-01 Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2004-06-15) Tillfällig registrering: Nej Antal ägare: 2 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: 2002-05 Producentansvarig: 556487-1548 I trafik första gången i Sverige: 2002-11-01 Import: Nej I trafik första gången i utlandet: Utredning: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2008-01-01 - 2008-05-31 Senast godkända besiktning: 2006-06-15 Föreläggande: Nej Körförbud: Nej Vägmätarställning, km: 38946 Skatteuppgifter Skattepliktigt: Ja Användningsförbud: Nej Årsskatt, kr: 6065 Debitering vid påställning(inkl. avgifter), kr: 2087 Debiterad fordonsskatt, kr: 0 Kreditering vid avställning, kr: 0 Debiterad avgift, kr: 35 Huvuduppbördsmånad: juni Förfallen skatt/avgift, kr: 0 Skrotningspremie, kr: 0 Vägavgift Vägavgift (kr/år): 0 Tekniska data Effekt kW: 85 Antal passagerare: 4 Växellåda: AUTOMAT Max släpvagnsvikt: 1500 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1510 Max lastvikt: 460 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 195/65R15 91H Kaross: Sedan (AA) Skattevikt: 1530 Tjänstevikt: 1530 Totalvikt: 1990 Sänkt totaltvikt: 1990 Längd: 455 Bredd: 173 Drivmedel: DIESEL Alternativt drivmedel: Skyltformat fram: ENRADIG Skyltformat bak: ENRADIG

Det er nu anden gang at denne bil holder på min p-plads, ringede til Europark, som var der efter 5 min og udskrev bøden. Er der en med svensk telefon der kan checke TJY273 (Mercedes) for mig? Vil gerne vide om det der er en der bor her i bygningen. Evt sende mig en PB. På forhånd tak! Jimmy
Besvaret

Är ägaren ett företag får det visas på internet. Är ägaren en privatperson förbjuder personuppgiftslagen att namnet ges ut på internet och måste som du antog beställas via svenskt telefonnummer. Så nästa gång kan du börja med att pröva direkt på https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx Visst är det som Bjarne säger, bilen är avställd och får därmed inte köras alls, om den inte körs på bilfirmans turkosa provkörningsplattor. Nästa gång kan du ju ringa direkt till bilfirman, eller till polisen och tipsa dem om att bilen körs olagligt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...