Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Det er vist ikke et redigeringsværktøj, såvidt jeg er underrettet.....:D Det er et "effects" program til at gøre dine designs mere spiselige...... Ikke et decideret redigeringsværktøj.

Besvaret

Ja....men nu skal vi ikke klippe en hel spillefilm, men bare lægge en forside, lidt musik osv ind på klippet...... Har inst. Premiere pro CS3 og det sutter sgu da maks røv.....:sick:

Besvaret

Det er vist da lidt op til hvem, man spørger. Jeg lever af at sætte FCP stationer og er er lidt af en apple fanboy, men der er flere og flere der skifter over til Premier af flere grunde. Det kører på PC, det har naitive support for P2 kort, men ikke mindste fordi de ny versioner faktisk ligener noget som klipperene kan lide at arbejde med. Men hvis du start helt fra bunden med videoredigering og ikke skal lave en 2 timer Spielberg og ikke vil brænde en formuer af i software. Sving her over og tag et kig Virtual Edit

Besvaret

Min Movie Maker gik ned hele tiden, når jeg forsøgte med en .AVI fil.... Ligeså snart den blev konverteret til .wmv så gik det som en leg......:sick: Helt vildt mærkeligt. Sikkert noget med codecs at gøre......

Besvaret

Konverteringsværktøj Må jeg lige høre, hvad du brugte til at konvertere. Jeg bruger et freeware prg., der heder SUPER. Fungerer fint, men hvad brugte du? :) Sanni Redigerer i øvrigt i Pinnacle Studio 10, hvis største problem er, at det kræver min. 2 GB RAM, før det rigtig fungerer.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...