Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey alle sammen Er der nogle af jer der ved hvad priserne pr kvm er i svedala. Jeg kan se nogle vejledende inde på maklerstatistik.se, men er det statistik eller noget som mæglerne gerne vil have det skal koste? \Tom

Besvaret

Gør ikke mig noget. Jeg bor inde i malmö i en lejlighed nu sammen med min kæreste. Vi vil gerne ud af byen og i et hus istedet, og i svedala kan man få meget hus for pengene og man skal kun pendle ca 10min ekstra takke være motorvejen. \Tom

Besvaret
Hey alle sammen Er der nogle af jer der ved hvad priserne pr kvm er i svedala. Jeg kan se nogle vejledende inde på maklerstatistik.se, men er det statistik eller noget som mæglerne gerne vil have det skal koste? \Tom
Du kan bare gå ind på Hemnet.se, vælge en repræsentativ stikprøvegruppe af huse ud, dividere boareal og i pris på disse, og så tage et gennemsnit af dem, så har du en IRL kvm pris.....(hvad du så end vil bruge den til)
Besvaret
Snitthyror 2007: 796 kr / kvm Kilde: http://www.svedalahem.se/svedalahem/svedalahem.htm De kommunale bostadsbolag mener jeg skal havde en statistik for pris / kvm. Men der er kun for lejet bolig så siger måske ikke så meget. Og Buddha: Nu er det jo faktiskt en del andet en villaer i byen :P
Besvaret
Det er en stor villaby.....:(
???? ehhhh ??? Ja der er villaer......og? Der er også masser af lejligheder......og bostadsrätter.....og to supermarkeder....og et apotek....og natur i nærheden....og en MacDonalds...og 3bemandede tankstationer og 2 ubemandede....og en brandstation...og en vårdcentral...et stort møbelcenter...en togstation....industri-område...bilforhandlere... og meget meget mere. Fed by med alle muligheder (undtaget at være storby :th2:) Iøvrigt kender jeg ikke svaret på dit oprindelige spørgsmål TomAlf....men det er ihvertfald ikke det dyreste sted at flytte hen !!
Besvaret

Svedala er måske ikke den aller fedeste kultur- og naturby i Sverige, men: 1) der er motorvej forbi byen, og derfor hurtig transport til både bro, Malmö og flyplads (Sturup). 2) der er togstation, hvilket i Skåne er noget af en sjeldenhed. 3) relativ "rig" kommune, pga. ok skatteindtægter fra nærværende bondegårde samt en stor "fabrik" (Sandvik). På den negative side kan man måske si at Svedala, til at være plasseret "in the middle of no-where", er relativt dyrt. Dog ikke dyrere end Staffanstorp, Tygelsjö og lignende steder.

Besvaret
Svedala er måske ikke den aller fedeste kultur- og naturby i Sverige, men: 1) der er motorvej forbi byen, og derfor hurtig transport til både bro, Malmö og flyplads (Sturup). 2) der er togstation, hvilket i Skåne er noget af en sjeldenhed. 3) relativ "rig" kommune, pga. ok skatteindtægter fra nærværende bondegårde samt en stor "fabrik" (Sandvik). På den negative side kan man måske si at Svedala, til at være plasseret "in the middle of no-where", er relativt dyrt. Dog ikke dyrere end Staffanstorp, Tygelsjö og lignende steder.
Samme overvejelser havde vi da vi skulle flytte fra Malmöegnen, vi endte dog i Skurup, da vi kunne få vores önsker til et hus opfyldt for omkring 1 mio billigere der -dog skal vi så köre 10-15 min längere ud af E65:)
Besvaret

Mere for pengene i Skurup, men Ja man får mere for pengene i Skurup, men der er MEGET langt om vinteren. Er det snevinter så tager det ofte längere tid at köre fra Svedala til Skurup end fra Kastrup til Svedala :sick: Noget man skal have i baghovedet. Havde jeg vist at jeg skulle pendle var jeg aldrig flyttet väk fra Svedala, uanset hvor glad for at bo i Skurup.

Besvaret
Ja man får mere for pengene i Skurup' date=' men der er MEGET langt om vinteren. Er det snevinter så tager det ofte längere tid at köre fra Svedala til Skurup end fra Kastrup til Svedala :sick: Noget man skal have i baghovedet. Havde jeg vist at jeg skulle pendle var jeg aldrig flyttet väk fra Svedala, uanset hvor glad for at bo i Skurup.[/quote']Så er det godt det ikke bliver vinter längere;) Her forleden da der lå en del cm is og sne om morgenen var det dog ikke noget problem -jo, vi blev väkket af snerydningsköretöjerne:rolleye:
Besvaret

Håber også at det er slut Jeg håber også at vinteren er afskaffet. Mine naboer tror jo på at det er fordi de endelig har investeret i 4 hjuls träkkere. Så tak til dem. Problemet om vinteren er at det stykke E65 mellem Skurup og Svedala ikke kan holdes åbent når det sner. For ikke at tale om vej 102. Hvordan går med med det nye nudist bed & breakfast. Har i nögne rendede rundt på vejen, eller er det for koldt :rolleye:

Så er det godt det ikke bliver vinter längere;) Her forleden da der lå en del cm is og sne om morgenen var det dog ikke noget problem -jo' date=' vi blev väkket af snerydningsköretöjerne:rolleye:[/quote']
Besvaret
Hvordan går med med det nye nudist bed & breakfast. Har i nögne rendede rundt på vejen' date=' eller er det for koldt :rolleye:[/quote']Ingen nögne endnu, men de kommer vel senere, det blir da hyggeligt:laugh:
Besvaret
Hvordan går med med det nye nudist bed & breakfast. Har i nögne rendede rundt på vejen' date=' eller er det for koldt :rolleye:[/quote'] Nej de gamle stoddere ser vi ikke her, de får et par med battet hvis de kommer for tæt på... lige som kattene gør b133.gifm36.gif
Besvaret
Pas lige på med den udtalelse..... Der er mange "catlovers" herinde......:D
Og siden hvornår har han taget hensyn til det?:laugh:(vi har jo intet bat og kattene er (desvärre) for hurtige...)
Besvaret
Svedala er måske ikke den aller fedeste kultur- og naturby i Sverige
Der er da sommarrocken, det er en smule kultur :) Men det er nok mest et spørgsmål om hvad man synes er kultur...
Besvaret

pris i svedala har boet i svedala siden 2006 , glad for det. aktuel kvm pris er ca. 15000 pr kvm. min nabo har lige solgt sit hus . gnmst. køretid til bro er ca. 10 min.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...