hpn Skrevet March 8, 2008 Rapporter Skrevet March 8, 2008 Jeg skal have min rådgiver i Danmark til at skrive et "lånelöfte" til mig. Hvad skal hun skrive helt präcist? Skal der stå, hvor mange penge vi er gode for? eller hvor meget vi har fået lov til at låne? Jeg har også set et sted, at man ikke skal fortälle mägleren, hvor ens max loft går til, når man er med i budgivning. så hvad skal der stå? eller hvad står der i de svenske "lånelöfter"?
Zidane Besvaret March 8, 2008 Rapporter Besvaret March 8, 2008 Jeg skal have min rådgiver i Danmark til at skrive et "lånelöfte" til mig. Hvad skal hun skrive helt präcist? Skal der stå, hvor mange penge vi er gode for? eller hvor meget vi har fået lov til at låne? Jeg har også set et sted, at man ikke skal fortälle mägleren, hvor ens max loft går til, når man er med i budgivning. så hvad skal der stå? eller hvad står der i de svenske "lånelöfter"? Ja, hvor meget vi har fået lov til at låne? Nej, hvor mange penge vi er gode for. Nej, behøver ikke vise mägleren lånelöfte ved visning af .......... Ja, ved budgivning. Lånelöfte Ett lånelöfte är ett skriftligt löfte från en bank eller bolåneinstitut om att få låna en viss summa av dem. Du ansöker om en specifik summa för ditt lånelöfte. Detta lånelöfte är viktigt att ha redan innan du börjar söka lägenheter. Du behöver dock inte rent fysiskt ha med dig lånelöftet till visningarna! Med det kan mäklaren vara säker på att du kan backa upp dina bud, rent ekonomiskt. http://www.kopabostadguiden.se/lanelofte.php Flere svar..................google :)
hpn Besvaret March 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2008 ja, google er altid godt, men jeg kan ikke finde svaret. Vi skal ikke låne alle pengene i banken. Hvad så med de resterende? Skal hun skrive, at vi har så og så meget til rådighed? at huset max må koste xxx ?
Zidane Besvaret March 9, 2008 Rapporter Besvaret March 9, 2008 Er der ingen der gider scanne sin gamle lånelöfte og vise den til hpn? Jeg vil gerne gøre det men min scanner er i stykker. Hun skal bare skrive at I må gerne købe for max XXX kroner. Så må I ikke byde over det beløb. Ikke andet. Det er ligegyldigt om I har selv 10 eller 50%.
hpn Besvaret March 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2008 Er der ingen der gider scanne sin gamle lånelöfte og vise den til hpn? Jeg vil gerne gøre det men min scanner er i stykker. Hun skal bare skrive at I må gerne købe for max XXX kroner. Så må I ikke byde over det beløb. Ikke andet. Det er ligegyldigt om I har selv 10 eller 50%. ok, tak skal du ha'. Det er ikke sådan, når det er en fra provinsen, som skal lave det ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu