Jump to content

Hvad sker der med Rödkullastigen?

Recommended Posts

Skrevet

Hold da op....priserne er på vej ned i området....er folk bare desperate for at få deres lejlighed solgt eller hvad? er sgu lidt bekymret for udviklingen på området? er der andre der bor i Almhög udover mig som har en kommentar til dette:confused:

Besvaret
Hold da op....priserne er på vej ned i området....er folk bare desperate for at få deres lejlighed solgt eller hvad? er sgu lidt bekymret for udviklingen på området? er der andre der bor i Almhög udover mig som har en kommentar til dette:confused:
Hvis du har ret i det så kan jeg kun prise mig lykkelig over min på Solvändegatan røg i budrunde!
Besvaret

De fleste lejligheder i Malmö er under pres.... Målgruppen til disse, har taget farten af i indvandringen. Og de bliver ikke nemmere at sælge med alt det nybyg. Derfor er jeg lykkelig for at vi valgte omkredsen af Malmö.... Der er altid et marked og målgruppen er ikke blevet mindre....;) For en single fyr eller bare for 2 mennesker, er det snart så dyrt herovre, at med bro og det hele, kan det ikke betale sig længere....Og hvorfor så gøre det????

Besvaret

Bo I Sverige Det kan jo også väre at nogen gerne vil bo i Sverige, alt behöver jo ikke at handle om penge. For en single fyr eller bare for 2 mennesker, er det snart så dyrt herovre, at med bro og det hele, kan det ikke betale sig længere....Og hvorfor så gøre det????

Guest michaelbo
Besvaret

Tvangsgiftes

F.eks. Hvis man vil gerne tvanggiftes :)
Jeg var ikke klar at det fulgte med... så var jeg nok blevet i Danmark, selvom bilerne er billigere her. Det er jo rent lotteri så, tænk hvis det blir med en stor asfaltudlægger :(
Besvaret

Eller en udvandret kvindelig russisk/ukrainsk fribryder.......:D

Jeg var ikke klar at det fulgte med... så var jeg nok blevet i Danmark' date=' selvom bilerne er billigere her. Det er jo rent lotteri så, tænk hvis det blir med en stor asfaltudlægger :([/quote']
Besvaret

Hvad med at få lidt fakta ind i tråden? Kan det stadig betale sig at flytte til Malmø, hvis man ser på total-regnskabet? Dvs. boligudgifter, bro, bil, brændstof, mad og forsikring osv. Boligmarkedet i København er ikke særligt godt og står også stille, det smitter selvfølgelig også af på Malmø. Blandt dem der har købt lejlighed inden for de sidste par år, er det overvejende sandsynligt at det er Malmø boligejerne der får de mindste afskrivninger ifht. Københavneren, ved et salg lige nu. En anden ukendt faktor er anlægsinvesteringerne i Malmø, der nærmer sig 40 milliarder kroner totalt. En stor del af de penge bruges i Hyllievång, der bliver Malmøs svar på Ørestaden, hvilket gør at lejlighederne i området muligvis bliver mindre konjukturfølsomme, som området byggemodnes. Og som chefen for Siemens i Danmark sagde fornylig på DTU, så er tidens såkaldte mega-trend at folk flytter fra landet til byerne. Slå koldt vand i blodet.

Besvaret
Og som chefen for Siemens i Danmark sagde fornylig på DTU' date=' [b']så er tidens såkaldte mega-trend at folk flytter fra landet til byerne.
Hmm hehe, jeg er så heldig at jeg åbenbart altid har været 100% anti-trendy, og jeg er rigtig glad for at jeg for et halvt år siden flyttede fra byen efter 14 år, og ud på landet.. Det er en fornøjelse at kunne glo langt ud over naturen, uanset hvilket vindue i huset jeg glor ud af :cool: Jeg kan rigtig godt lide København/Malmö, men jeg savner ikke at bo nogle af stederne. Been there, done that :th2:
Besvaret
Jeg kan rigtig godt lide København/Malmö' date=' men jeg savner ikke at bo nogle af stederne.[/quote'] Jeg kunne aldrig drømme at bo i Skurup, aldrig. :laugh: Fordi jeg "hader" de små byer som Ribe, Bramming, Vejen, Holsted.... :) Min gode ven Jan fra Ribe siger: "Jeg handler kun i Quickly fordi jeg elsker at møde nogen jeg kender , hvor vi kan snakke lidt....... de er dejligt at bo i Ribe hvor alle kender (næsten) alle." :thumbdown Derfor handler han ikke i Netto, dem som han kender, handler ikke i Netto! Han kan ikke mødes med dem der.......:new: Konklusion: Jeg kunne aldrig tænke mig at bo i en lille by hvor alle kender alle ;-)
Besvaret
Hmm hehe, jeg er så heldig at jeg åbenbart altid har været 100% anti-trendy, og jeg er rigtig glad for at jeg for et halvt år siden flyttede fra byen efter 14 år, og ud på landet.. Det er en fornøjelse at kunne glo langt ud over naturen, uanset hvilket vindue i huset jeg glor ud af :cool: Jeg kan rigtig godt lide København/Malmö, men jeg savner ikke at bo nogle af stederne. Been there, done that :th2:
Ja Toft, du er jo fuldstændig 100% anti-trendy :laugh:. Men hvis jeg har luret dig rigtigt, så er du sgu også ligeglad. Tillykke med huset i Skurup.
Besvaret

hehe

Jeg kunne aldrig drømme at bo i Skurup, aldrig. Konklusion: Jeg kunne aldrig tænke mig at bo i en lille by hvor alle kender alle ;-)
Det er jeg glad for. Så slipper jeg for at lære dig at kende, når alle i følge dig og din Ribe ven, åbenbart skal kende hinanden i en lille by a1321.gif Btw så kender jeg kun vores nabo, vores eneste nabo som findes, og deres hus ligger 100+ meter fra vores :) Hils i Ribe ;)
Besvaret

Du skal vist på tur Nu kan man ikke rigtig sammenligne Skurup med Ribe. Skurup er er storby sammenlignet. Der er rigtig meget indavl i Skurup (Mere end Dragör ) Men det er bestemt ikke en by hvor alle kender alle. Det er byen for stor til...

Jeg kunne aldrig drømme at bo i Skurup, aldrig. :laugh: Fordi jeg "hader" de små byer som Ribe, Bramming, Vejen, Holsted.... :) Min gode ven Jan fra Ribe siger: "Jeg handler kun i Quickly fordi jeg elsker at møde nogen jeg kender , hvor vi kan snakke lidt....... de er dejligt at bo i Ribe hvor alle kender (næsten) alle." :thumbdown Derfor handler han ikke i Netto, dem som han kender, handler ikke i Netto! Han kan ikke mødes med dem der.......:new: Konklusion: Jeg kunne aldrig tænke mig at bo i en lille by hvor alle kender alle ;-)
Besvaret
Det Toft siger !! :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...