Ritter Skrevet March 18, 2008 Rapporter Skrevet March 18, 2008 Telefontiden til SkatØresund er ulidelig, så nu håber jeg, at her er nogen, der kan hjælpe. På "Supplement til selvangivelsen 2007, begrænset skattepligtig " rubrik 468 står der, "Her skal du selvangive handelsværdien af dine egne udenlandske ejendomme." Kan det virkelig passe, og hvis ja, hvorfor? Vi arbejder begge i DK og bor i eget hus i Sverige.
Guest Trine Besvaret March 18, 2008 Rapporter Besvaret March 18, 2008 Telefontiden til SkatØresund er ulidelig, så nu håber jeg, at her er nogen, der kan hjælpe. På "Supplement til selvangivelsen 2007, begrænset skattepligtig " rubrik 468 står der, "Her skal du selvangive handelsværdien af dine egne udenlandske ejendomme." Kan det virkelig passe, og hvis ja, hvorfor? Vi arbejder begge i DK og bor i eget hus i Sverige. Du skal ikke opgive nogen handelsværdi og ej heller betale ejendomsskat i DK. Du betaler ejendomsskat i SE og det er dækkende. Eller dvs jeg har boet her 4 år og har aldrig udfyldt den rubrik og har aldrig hørt noget for det:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu