EBL Skrevet March 19, 2008 Rapporter Skrevet March 19, 2008 Hvordan er priserne på klipning i Sverige egentlig kontra Danmark, billigere eller det samme? Kan det betale sig at skifte til en herovre. Jeg er godt klar over at man sikkert kan få en klipning til en 50'er i en eller anden skummel biks i Malmø, men nu tænker jeg mere på den bedre ende af branchen i stil med eksempelvis Stuhr, Design og Cha Cha Cha i Danmark hvor en herreklip koster ca. 500 Dkr.
Kira Besvaret March 20, 2008 Rapporter Besvaret March 20, 2008 Jeg gav 1450 SEK for klip og farv. Min veninde siger det koster 450,- for dame klip så regn med lidt mindre Salonen hedder Larsson & Lange og ligger i Spångatan
Madsen Besvaret March 20, 2008 Rapporter Besvaret March 20, 2008 Jeg gav 1450 SEK for klip og farv. Min veninde siger det koster 450,- for dame klip så regn med lidt mindre Salonen hedder Larsson & Lange og ligger i Spångatan Larsson och Lange er rigtig gode! Kan kun anbefale dem :th2:
Kira Besvaret March 20, 2008 Rapporter Besvaret March 20, 2008 Ja de er dygtige - og så er der jo også massagestolen :th2:
Madsen Besvaret March 20, 2008 Rapporter Besvaret March 20, 2008 Ja de er dygtige - og så er der jo også massagestolen :th2: UH JA! Massagestolen - dén må ikke glemmes... Beder altid om at få en hårkur i, så jeg kan sidde lidt længere i den stol... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu