Don A Skrevet March 22, 2008 Rapporter Skrevet March 22, 2008 Jeg søger et sted at få 4 Hjulsmålt min honda prelude 4ws.. hos honda i malmæ kunne de ikke. lol.. jeg skulle til et speciel værksted sage de Kan få det gjort hos agl mener jeg det var på Frerikssundvejen for ca 500kr, men ved ikke helt om de er til at stole på. har både hørt godt og skidt hos dem.. Nogen som kender et godt sted i sverige måske?? eller danmark:thumbup:
Guest Trine Besvaret March 22, 2008 Rapporter Besvaret March 22, 2008 Nu er jeg en anelse usikker på hvad du mener med 'Hjuls udmåling', men hvis det er sporing du mener, så har jeg tidligere fået foretaget noget lignende på en Audi Quattro hos Ringservice i Limhamn Telefon: 040-156100 Adress Hyllie Kyrkoväg 35 216 11 LIMHAMN Jeg mindes ikke prisen eksakt men 1200 sek er måske ikke helt i skoven..
Don A Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2008 mener ikke sporing, eller ved jeg ikke om de gør sammen med, men det er hvor de stiller camber osv.. Så for og baghjul står 100% lige..
Guest Mogens Besvaret March 22, 2008 Rapporter Besvaret March 22, 2008 Ivar i Farum... mener ikke sporing, eller ved jeg ikke om de gør sammen med, men det er hvor de stiller camber osv.. Så for og baghjul står 100% lige.. Jég har indtil Porsche-købet altid anvendt dette firma, som bl.a. har Kleemann i sin kundekreds - www.ija.dk/index.php?option=com_contact&catid=4&Itemid=193
Don A Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2008 Ham giver jeg lige et kald på tirsdag og forhøre mig på en pris.. :-)
Guest Mogens Besvaret March 22, 2008 Rapporter Besvaret March 22, 2008 Ham giver jeg lige et kald på tirsdag og forhøre mig på en pris.. :-) 800 kr vil jeg tro. Pengene er givet godt ud, fordi de kan deres kram.
Don A Besvaret March 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2008 så bliver det der,, betaler gener lidt mere for til ogen som ved hvad fanden det er de laver :-) mange tak
Guest Mogens Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Pris... så bliver det der,, betaler gener lidt mere for til ogen som ved hvad fanden det er de laver :-) mange tak Tack själv :) Har lige selv fået udført tricket hos Porsche Syd: 1.600 SEK for 2 timers arbejde (det tog sgu 2 timer !). (endelig pris i DKK: 1.600 - 10% Porschecard rabat = 1.440 SEK x 0.8 = 1.152 DKK)
Don A Besvaret March 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2008 så må se bare se hvad de siger til mine aktiv-styrene baghjul om det gør en stor forskel.. :-)
Guest Mogens Besvaret March 23, 2008 Rapporter Besvaret March 23, 2008 Udmåling... så må se bare se hvad de siger til mine aktiv-styrene baghjul om det gør en stor forskel.. :-) "Ivar" har et trådløst anlæg, hvor han iøvrigt kan down-loader data på dé biler, der ikke allerede ér i computeren fra nettet. Klarer han mod forventning ikke din Honda, kender de een hér - www.hondaklub.dk
Guest PeterK Besvaret March 24, 2008 Rapporter Besvaret March 24, 2008 Kør op til Fosie hos www.vianor.se Jeg betalte 700sek og fik en rapport med. Mercedes-Benz bruger dem også.
Don A Besvaret March 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 28, 2008 Så kom resultatet,, den var da lidt skæv :-) http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/DAr35829.gif
Guest Mogens Besvaret March 28, 2008 Rapporter Besvaret March 28, 2008 Sådan Så kom resultatet,, den var da lidt skæv :-) http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/DAr35829.gif Hva' blev prisen for dén tilretning?
Don A Besvaret March 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 28, 2008 Det blev ca 950 DK kr.. Mogens har lige sendt en PM til dig :-)
dannemare Besvaret September 16, 2010 Rapporter Besvaret September 16, 2010 Jég har indtil Porsche-købet altid anvendt dette firma' date=' som bl.a. har Kleemann i sin kundekreds - www.ija.dk/index.php?option=com_contact&catid=4&Itemid=193 Overvejer selv Ilvar til min RS, men tænkte samtidig på om der var nogle i Malmö-egnen, der kan matche ham i kunnen og omhyggelighed. Søger med andre ord toppen af poppen. De allerbedste, helt enkelt. Så kom gerne nye up-to-date anbefalinger. :th2:
Kvalm Besvaret September 16, 2010 Rapporter Besvaret September 16, 2010 Overvejer selv Ilvar til min RS, men tænkte samtidig på om der var nogle i Malmö-egnen, der kan matche ham i kunnen og omhyggelighed. Søger med andre ord toppen af poppen. De allerbedste, helt enkelt. Så kom gerne nye up-to-date anbefalinger. :th2: Igennem mange år har jeg anvendt Ivar - det er slut nu. Han fuckede for 3 mdr. siden min BMW 335i (kører også Porsche 911 turbo). Jarls Bilservice anvender Däckia i Helsingborg - der har jeg været siden, og de er top of the pops. De kender nemlig til begrebet service og ka deres kram ! (lod mig låne et sæt BMW-fælge med Michelin dæk, fordi de synes, jeg skulle prøve dét på min BMW istedet for mine nuværende sutter...
dannemare Besvaret September 17, 2010 Rapporter Besvaret September 17, 2010 OK, det tager jeg lige med i mine overvejelser. Takker for info.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu